Vaihdoin AKN koneeseen 250' km kohdalla nokat, nostajat ym. hebelit.
Koneeseen jäi kuitenkin kylmäkäynnistyksen yhteydessä selkeä nakutus, joka häviää muutamassa sekunnissa.
Joskus lämpöisenäkin kuuluu nakutusta ja siksi vaihtelin pa. putket konehuoneeseen. Imupuolella kuljeksi ilmakuplia.
Letkujen vaihdon jälkeen kaasuun vastaaminen parani ja kone muutenkin tuli herkemmäksi vastaamaan polkimeen. Hyvä näin, eli ilmaa oli kierrossa.
Mutta nakutus kylmäkäynnistyksen yhteydessä jäi!
Palstaa lukiessani tuli mieleen että mites toi alipainepumppu käyttäytyy?
Oireileeko se juuri näin? ( onhan se se mötikkä siinä tienpuoleisen kopan ja kannen välissä tuliseinän puoleisessa päässä?)
Öljyksi laitoin Liquid Moly LL 5W30.
Aiheuttaisiko tuo öljy kyseisen nakutuksen?
Kyselee epätietoinen eteläsuomesta!
Koneeseen jäi kuitenkin kylmäkäynnistyksen yhteydessä selkeä nakutus, joka häviää muutamassa sekunnissa.
Joskus lämpöisenäkin kuuluu nakutusta ja siksi vaihtelin pa. putket konehuoneeseen. Imupuolella kuljeksi ilmakuplia.
Letkujen vaihdon jälkeen kaasuun vastaaminen parani ja kone muutenkin tuli herkemmäksi vastaamaan polkimeen. Hyvä näin, eli ilmaa oli kierrossa.
Mutta nakutus kylmäkäynnistyksen yhteydessä jäi!
Palstaa lukiessani tuli mieleen että mites toi alipainepumppu käyttäytyy?
Oireileeko se juuri näin? ( onhan se se mötikkä siinä tienpuoleisen kopan ja kannen välissä tuliseinän puoleisessa päässä?)
Öljyksi laitoin Liquid Moly LL 5W30.
Aiheuttaisiko tuo öljy kyseisen nakutuksen?
Kyselee epätietoinen eteläsuomesta!
Comment