Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Petri: Eli pumpun kantta siirtämällä IQ arvo muuttuu!Pumpun kantta vauhtipyörään päin niin syöttö kasvaa, jakopäähän päin niin IQ kasvaa ja syötöt pienenee.
LM: Olen kokeillut koko kannen liikealueen läpi eikä missään kohti auttanut tuohon vikaan.
Tarkistin tdigraphilla tuota ennakkoa. 130-134 ympärillä se heittelee eli melkosen myöhällä ilmeisesti.
Tdigraphissa on viivat sininen vihreä? ja punainen. Eli siihen keskimmäiseen pitäis tähdätä eikös?
Ihmetytti yksi asia. Polttoaineen lämpötilaksi se ilmoitti 134 tdigraphissa eikä se muuttu vissii mihinkään. Toisaalta vag-com ilmoittaa kyllä ihan "oikeita" lukemia polttoaineen lämpötilaksi.
Polttoaineen lämpötilaksi se ilmoitti 134 tdigraphissa eikä se muuttu vissii mihinkään. Toisaalta vag-com ilmoittaa kyllä ihan "oikeita" lukemia polttoaineen lämpötilaksi.
Mitäs ne vag-comin oikeat lukemat sitten on arvoiltaan, katsotko ihan oikeita kenttiä?
30 asteen huituvilla se oli kun katsoin, group 4 tms missä oli fuel temperature. Tuo goup 00:n arvohan ei ole suoraan lämpötila vai kuinka?
Edit: Nyt se oli laskenut 111:een joten ei siinä varmaan ongelmaa. Group 7:sta löytyy fuel temperature ja nyt se on noin 30 astetta.
Kyllä ennakkoarvon pitäisi olla siinä 50:n tuntumassa. Jos on 130:ssa tai kertomassasi 111:ssä niin ollaan vielä reilusti ennakon puolella ja siitä myös juontuu tuo karkeakäyntisyys.
Comment