Eli ongelma on se, että kone tuntuu menettävänsä tehoa lämmettyään tai sään ollessa helteinen. Etenkin kun moottori on ajettu lämpimäksi ja seisotettu hetkisen helteessä. Oireina on tehojen totaalinen katoaminen ja moottori rupeaa kuulostamaan "astmaatikolta".
Ensioireet huomasin keväällä Espanjan reissulla kun piti saada vauhtia nopeasti lisää. Mutta kiihdytys 60-140 saattoi kestää pitempään kuin vanhalla vapari 250D mesellä.
Nykyään kone oireilee kohtuuttoman useasti ja alavääntö on todella ohutta.
Ilmamääränmittari on kertaalleen jo vaihdettu.
Voiko vika olla turbossa tai jossain anturissa mikä säätelee ruiskutusta/virtauksia?
Auton vienti laakkoselle ei kiinnosta halvan seisottamisen takia;-)
Onko muilla ollut samaisia oireita ja mitä lääkettä on tarjottu?
Ensioireet huomasin keväällä Espanjan reissulla kun piti saada vauhtia nopeasti lisää. Mutta kiihdytys 60-140 saattoi kestää pitempään kuin vanhalla vapari 250D mesellä.
Nykyään kone oireilee kohtuuttoman useasti ja alavääntö on todella ohutta.
Ilmamääränmittari on kertaalleen jo vaihdettu.
Voiko vika olla turbossa tai jossain anturissa mikä säätelee ruiskutusta/virtauksia?
Auton vienti laakkoselle ei kiinnosta halvan seisottamisen takia;-)
Onko muilla ollut samaisia oireita ja mitä lääkettä on tarjottu?
Comment