Okei...no mulla on maksimit ahtomittarin mukaan nelosella ja vitosella 1,5bar.Mitäs muilla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lastu vai PSI?
Collapse
X
-
Mites 2.5 TDi:ssä, mikä MAP vakiona kiinni? Minkä vois iskee tilalle?
Törmäsin tässä tämmösiin bokseihin: http://dieseltuning.fi/index.html
Tuossa ilmeisesti on joku prosessori sisällä joka laskee optimaalisen polttoaineen syötön ja ajoituksen, mutta ahtopaineisiin ei kosketa.
Hinnat olisivat ainakin lastutukseen verrattuna melko ok tasoa. Onko kukaan kokeillut?Viimeksi muokannut valtsu; 6.9.2008, 13:02.
Comment
-
Taitaa esim. voimaa.comin lastut olla luokkaa 550-650eur, joten jos "tehoboksi" maksaa jo 300-400eur niin itse veisin auton optimiointiin ja maksaisin pienen lisähinnan kuin itseni kipeäksi boksista, joka ei kuitenkaan vastaa optimointia/lastua.
Comment
-
-
No nythän on niin, että olis kysymys aiheesta. Yleensähä näillä bokseilla pyritään lisämään syöttöä huijaamalla jotain tietoja. Mulla olisi tavoitteena vähentää syöttöä, kun ehkä meinaa olla liikaa tyhjäkäynnil. :) Eiks se nyt periaattees olisi mahdollista huijata myös toiseen suuntaa vai olenko ihan hukassa? Mihin väliin toi boksi vp44 laitteissa laitetaan ja mitä se huijaa? Apua!? : )
Comment
-
Nostellaas vuoden vanhaa topikkia.
Ostamastani autosta (Passat AKN) löytyi tuollainen PSI-boksi. Vikakoodien luvussa pomppasi koodit ruiskupumpun ajoituksesta ja imusarjan paine-erosta. Onkohan tuolla boksilla myötävaikutusta noihin koodeihin vai ovatko muuten vaan hengailemassa tuolla peltiaivossa. Autohan on nokkavaurioinen tällä hetkellä joten sekin jotain häröä saattaa aiheuttaa.
Ensi alkuun ajattelin että pois moinen purkkaviritys mutta mitä tämän ketun lukaisin läpi niin ilmeisesti tuo on toimivimpia noista purkka vireistä. Saanee siis jäädä paikoilleen jos ei ole noiden vikakoodien aiheuttaja? 380tkm ajettu kytkin tosin saattaa tykätä huonoa nousseesta väännöstä eli täytyy sitä hieman varoa.
Comment
-
Ainakaan omissa vehkeissä PSI:t eivät ole antaneet koodeja, pilipali-evryt kylläkin. Kannattaa ensin laittaa nokat kuntoon ja palata sitten asiaan.
Comment
-
Mulla on joku tehonlisäysboxi kiinni. En huomannut sitä kun auton hommasin, kuitenkin menee paremmin ku edellinen, samanlainen pirssi.
Onko mitään keinoa, mistä pystyisin jäljittämään, mitä se boxi tekee, niitä kun tuntuu olevan erilaisia.
Tarvis jostain valmistaja jäljittää. Boxi on metallinpunainen alumiiniloota, ei mitään tekstejä.
Comment
-
Vieras
-
Boksi huijaa duraatiokarttaa ja pumpun syöttöjännitettä. Duraatio ei nouse vain korkeammilla kierrosluvuilla/IQ määrillä, vaan jokisella kierrosluvulla/IQ määrällä. Näinhän evrykin tekee.
Syöttöjännitteen nostolla saadaan sporttisempi kaasun
vaste. Jännite nousee boksilla myös taas niilläkin alueilla, joilla ei todellakaan tarvitsisi.
Duraatiolla taas saadaan aikaan sauhua ja pakosarjassa asti palava diesel taas hyvät pakolämmöt.
Comment
-
1.9TDIq Avant, 81kW AFN, jakajapumpullinen.
Kaipaisin autoon pirteyttä. Kannattaako laittaa PSI:n boksi? Sain potkut just pari viikkoa sitten, joten muut piristeet on tavallaan pois laskuista... VCDS löytyy.
-KV-
Comment
-
http://www.osatuontiracingshop.fi/pr...0/psi-powerbox
Mulla on tuollainen, ainakin toimii. Eihän tuo halpa ole mutta kuulemma hyvä.
Uh, 695€ näyttää hinnaksi http://www.turbohuolto.fi/pdf/PSI%20Powerbox%202005.pdf
Comment
Comment