Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Toledon 1.9d -Audiin-pikku juttu!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Toledon 1.9d -Audiin-pikku juttu!

No nyt se vihdoin nököttää tuo- 97 mallisen Toledon 1.9 d -88 mallisen Audi 80:sen nokalla..mutta olipas kättenvoiteita!!
    Vaihdoin mm. vauhtipyörän ja kytkimen,laturin,kaikki remmipyörät ,vesipumpun,koneen korvakot...ja lopuksi vielä öljypohjan.

Pakosarja ilmeisesti täytyy ottaa 1.8 bensa Audista?samaten pakoputken alku osa? -näkee sitten huomenna..
    Käynnistyksen eston laatikon jo koputtelinkin kappaleiksi syöttöpumpun päästä..öööh..mikähän noista on sammutin solenoidi, siellä on nääs 4 eri solenoidia pumpun päässä..katotaan saanko koneen tulille vai täytyykö vielä vaihtaa syöttöpumppukin 1.6 d golfista?

Niin ihan sillä minä vaan kirjootin kun eräs heppu sanoi että toi Toledon pannu menee"heittämällä" Audiin..:-)

Ne on justiin niitä "heittämällä" projekteja :D Pitkittäisestä poikittaiseksi ja päinvastoin on justiin näitä hommia...

Audin pakosarja sinne pitää laittaa. 1,9 lohko on ~16mm korkeampi kuin 1,8:n joten pakoputkea saattaa joutua vähän muokkaamaan että sopii.

Sammutinsolenoidi on heti syöttöruuvin alapuolella nestepäässä. Syöttöruuvi ympyröity punaisella.

Comment

Tuohan kuulostaa kuin työpaikalla ....
      Eli asiakas sanoi : " Tsiikaa öljyrenkaat miun Mitsusta , eihän se ole
      ku vartin homma "

No tuon Toledonkin pannun viskaa nokille 5.min shitbreikillä.. :)

Miun mitta on täysi noita " kaveri tai tuttu sanoi "

Mut ei sen enempää siitä..kyllä se pata sinne ajan kaa ja soveltaen
      vielä istuu ja toimiikin.

Comment

Aika kultaa muistot. Eivät vain muista, kuinka paljon hiuksia lähti päästä, kun itse tekivät kyseistä projektia. Jälkeenpäin muistellen meni heittämällä.

Comment

Kuva lisätty-Toledosta Audiin rojekti..

Tuossa olisi kuva pumpusta. Olen ympyröinyt punaisella kaikki viisi(5) solenoidia joihin tulee johdot...saakohan tätä käymään ikänä tällä pumpulla?
          Jos joku osaisi listata mikä virka kullakin numeroidulla sähkösolenoidilla on...http://kuvablogi.com/nayta/457463/

Comment

Working...
          X