Olisin kiinnostunut saamaan lisätietoa lastutuksesta.
Itselläni on A6 Avant Quattro 2,5 TDi (lienee AEL, 110 kW), 6-vaiht. manuaali, vm 1998, ajomäärä nyt noin 93 000 km. Perässä lukee RS6, luulen sitä varustetasomerkiksi (laskettu alusta, sporttipenkit jne.) Auto oli tuotu Saksasta vuonna 2005 ja olen nyt ajellut sillä reilun vuoden. Nyttemmin se on ruvennut tuntumaan "laiskalta", vaikka lieneekin aivan kunnossa.
Miten olette lastutuksia teettäneet/tehneet ja mitenkä ne ovat onnistuneet. Omassa autossani vääntö alakierroksilla (<1200 r/min) on ihan olematon (taitaa kyllä olla AEL:lle tyypillistä) - onko lastutus vaikuttanut siihen? Mikä on arvioitu/mitattu tehon/väännön lisäys ollut? Ajotuntumamuutokset? Kokemuksia "OBD-softa sisään"- ja muista virityksistä saisi mielellään kirjoitella. Laitetoimittajia, linkkejä, hintoja (vaikkapa läheltä Kuopiota). Kiitokset etukäteen.
Itselläni on A6 Avant Quattro 2,5 TDi (lienee AEL, 110 kW), 6-vaiht. manuaali, vm 1998, ajomäärä nyt noin 93 000 km. Perässä lukee RS6, luulen sitä varustetasomerkiksi (laskettu alusta, sporttipenkit jne.) Auto oli tuotu Saksasta vuonna 2005 ja olen nyt ajellut sillä reilun vuoden. Nyttemmin se on ruvennut tuntumaan "laiskalta", vaikka lieneekin aivan kunnossa.
Miten olette lastutuksia teettäneet/tehneet ja mitenkä ne ovat onnistuneet. Omassa autossani vääntö alakierroksilla (<1200 r/min) on ihan olematon (taitaa kyllä olla AEL:lle tyypillistä) - onko lastutus vaikuttanut siihen? Mikä on arvioitu/mitattu tehon/väännön lisäys ollut? Ajotuntumamuutokset? Kokemuksia "OBD-softa sisään"- ja muista virityksistä saisi mielellään kirjoitella. Laitetoimittajia, linkkejä, hintoja (vaikkapa läheltä Kuopiota). Kiitokset etukäteen.
Comment