Saattaa olla merkki turbon siivikon takkuilusta tai N75:n. Paljonko sillä on ajettu? Nuo neloskoneet on perinteisesti olleet aika kestäviä laitoksia, eikä AFN ole sieltä huonoimmasta päästä niitäkään. Jos ohivuotoa on kovasti, niin puhaltaahan se. Huohotusjärjestelmän tukkoisuuskin saattaisi saada hönkää aikaan. Sehän hengittää sieltä, missä helpoiten kulkee.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 (quattro) Tdi hankinnassa
Collapse
X
-
se tuulenvire öljytilassa tarkoittanee just huohotussysteemin puhdistusoperaation olevan edessä. öljyvaahto yms schaisse kertyy letkuihin ja aiheuttaa painetta, talvella voi hyvällä säkällä öljytä konehuoneen tikunreiästä, tai huonolla työntää öljyt turbon läpi ja välijäähdyttimeen. ei kiva. [edit_ selvennetty]
koneen päältä letkuja auki, todennäköisesti on aika öljyisiä. puhdistaminen ON KRIITTINEN toimenpide jos meinaat auton ostaa.trust me.
Se, ettei vedä kunnolla kertoo yleensä jostain ylipaineistukseen liittyvästä ongelmasta, [edit_tieto]koneella selviäisi maffin arvot jne, voi olla myös vnt ahdin ongelma tai jotain.
sanoisin että älä osta ennenkö asioista on selvyys
Comment
-
se tuulenvire öljytilassa tarkoittanee just huohotussysteemin puhdistusoperaation olevan edessä. öljyvaahto yms schaisse kertyy letkuihin ja aiheuttaa painetta, talvella voi hyvällä säkällä öljytä konehuoneen tikunreiästä, tai huonolla työntää öljyt turbon läpi ja välijäähdyttimeen. ei kiva. [edit_ selvennetty]
koneen päältä letkuja auki, todennäköisesti on aika öljyisiä. puhdistaminen ON KRIITTINEN toimenpide
Comment
-
No paljonkos noi 1.9tdi:t kestää kilsoja, olis kiikarissa yksi halpa -98 a4 1.9tdiq avantti, jolla on ajettu yli 400tkm?
Comment
-
No kyllähän ne kestää, mutta paljon on käytöstä kiinni eli jotain mitä ei voi tietää ellei ole eka omistaja tai jotenkin muuten tietoa asiasta. Maantieajoa vois mennä vaikka 700-1000tkm.
edit_ no ehkä tuli vähän lavea vastaus. Veikkaisin että 90% koneiden kestosta osunee 400-700tkm välille käytöstä ja säkästä riippuen.
Comment
Comment