Kuinka ollakaan, oli perjantai, 13. päivä huhtikuuta, kun suuntasin työreissulta kohti kotia. AEL raksutti keulilla matalilla kierroksilla edullisia kilometrejä ja radiosta pauhasi rock'n roll. Vajaa pari tuhatta kilometriä aiemmin tehty jakopään huolto rauhoitti kuljettajan mieltä, mikäs tässä ajellessa.
Kodin lähestyessä ilmeni pieniä ongelmia, joita arvelin syöttöpuolen ongelmiksi, oli kuin syöttöpumppu alkaisi oireilla. Noin kilometri ennen kotipihaa meno hyytyi täysin. Ei kolinoita, ei kilinöitä, vain totaalinen stoppi.
Tämän jälkeisistä tapahtumista suoraan tähän päivään. Vahinkotarkastaja on hommansa tehnyt ja nyt selvitellään kustannuksia koneen korjauksen tai purku/vaihtokoneen suhteen. Lasku muodostunee joka tapauksessa niin suureksi, että vakuutusyhtiön määrittelemä hintakatto ylittyy, joten lunastus taitaa olla edessä.
[AVAUTUU] Tapahtuuhan toki elämässä pahempiakin asioita, mutta tätä yleisen ketutuksen määrää on vaikea kuvailla. Varsinkin kun syy on muualla kuin itsessä. Lunastushinta-arviokaan ei suuresti mieltä hivele, sillä ei samanlaista ja -kuntoista autoa tilalle osteta. Perkele.[/AVAUTUU]
Kodin lähestyessä ilmeni pieniä ongelmia, joita arvelin syöttöpuolen ongelmiksi, oli kuin syöttöpumppu alkaisi oireilla. Noin kilometri ennen kotipihaa meno hyytyi täysin. Ei kolinoita, ei kilinöitä, vain totaalinen stoppi.
Tämän jälkeisistä tapahtumista suoraan tähän päivään. Vahinkotarkastaja on hommansa tehnyt ja nyt selvitellään kustannuksia koneen korjauksen tai purku/vaihtokoneen suhteen. Lasku muodostunee joka tapauksessa niin suureksi, että vakuutusyhtiön määrittelemä hintakatto ylittyy, joten lunastus taitaa olla edessä.
[AVAUTUU] Tapahtuuhan toki elämässä pahempiakin asioita, mutta tätä yleisen ketutuksen määrää on vaikea kuvailla. Varsinkin kun syy on muualla kuin itsessä. Lunastushinta-arviokaan ei suuresti mieltä hivele, sillä ei samanlaista ja -kuntoista autoa tilalle osteta. Perkele.[/AVAUTUU]
Comment