Joo, reilun viikon on sellaiset vaivat olleet että kylmänä lähtee huonosti käyntiin hehkuttipa miten hyvänsä. Sitten kun käyntiin päästään, niin ennenkun kone lämpenee, niin jos vähänkin laskee kierroksia alle ~2500rpm, niin syöttö loppuu ja kone sammuu ja taas saa sahata pitkään että pätkien lähtee käyntiin..Tosiaan vasta kun kone lämpenee, niin kaikki toimii normaalisti, ei savuta ja kulutus aivan normaali.
Meinasin että ruiskupumpun ajoitus olisi myöhässä tai hehkutusjärjestelmä tökkii, mutta kun avasin suojamuovin koneen päältä, niin jostain pumpun takaa vuotaa niin että lohkon kylki kiiltää markyydestä vaihdekopan tarkistusreikien kohdalla. Eli vuotokohtaa ei pääse näkemään, mutta jossain ruiskupumpun hihnapyörän tietämillä se on. Ylivuotoletkut, suuttimet ja pumppu itsessään ovat muuten kuivia. Sit kun kone lämpenee niin vuoto lakkaa eli jossain "turpoaa"..oisko stefa pumpun päästä menossa, mutta miksi sitten dieseliä tiputtaa, eikös pumpulla ole joku voitelu?
Kertokaas viisaammat missä mättää? Tammerdieselille yritin mutta 2-3vkn jono, mihinkäs muualle kannattaa yrittää Tampereella tai Hyvinkäällä?
Meinasin että ruiskupumpun ajoitus olisi myöhässä tai hehkutusjärjestelmä tökkii, mutta kun avasin suojamuovin koneen päältä, niin jostain pumpun takaa vuotaa niin että lohkon kylki kiiltää markyydestä vaihdekopan tarkistusreikien kohdalla. Eli vuotokohtaa ei pääse näkemään, mutta jossain ruiskupumpun hihnapyörän tietämillä se on. Ylivuotoletkut, suuttimet ja pumppu itsessään ovat muuten kuivia. Sit kun kone lämpenee niin vuoto lakkaa eli jossain "turpoaa"..oisko stefa pumpun päästä menossa, mutta miksi sitten dieseliä tiputtaa, eikös pumpulla ole joku voitelu?
Kertokaas viisaammat missä mättää? Tammerdieselille yritin mutta 2-3vkn jono, mihinkäs muualle kannattaa yrittää Tampereella tai Hyvinkäällä?
Comment