Mode voisi tämän siirtää turbopuolelle.
Profiilin Passatista katoaa tehot, meno hyytyy kun kierrokset nousee noin 3 500 rpm. VAG-COM antoi seuraavanlaisen ilmoituksen:
Address 01: Engine
Controller: 038 906 018 N
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1631
Coding: 0002
Shop #: WSC 00028
1 Fault found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17 - 10 - Control Difference - Intermittend
Readiness: N/A
Olisko MAP tuon vikakoodin antaja?
EDIT I:
Ahtopaineen säätimestä valitti ensimmäiseksi ja se on vaihdettu (jakopään kopan vieressä oleva). Meno parani kyllä, mutta edelleen veto loppuu kuin seinään kun rpm 3 500 on saavutettu.
Profiilin Passatista katoaa tehot, meno hyytyy kun kierrokset nousee noin 3 500 rpm. VAG-COM antoi seuraavanlaisen ilmoituksen:
Address 01: Engine
Controller: 038 906 018 N
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1631
Coding: 0002
Shop #: WSC 00028
1 Fault found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17 - 10 - Control Difference - Intermittend
Readiness: N/A
Olisko MAP tuon vikakoodin antaja?
EDIT I:
Ahtopaineen säätimestä valitti ensimmäiseksi ja se on vaihdettu (jakopään kopan vieressä oleva). Meno parani kyllä, mutta edelleen veto loppuu kuin seinään kun rpm 3 500 on saavutettu.
Comment