Onko kenelläkään kokemusta saako pohjaavaa (vedossa täristävää) kaksoismassavauhtipyörää "korjattua" millään, esim. vaihtamalla jousittamattoman kytkinlevyn jousitettuun (s4/rs4)?
Kyseessä 2.7t kone ja 2.8 vaparin vauhtipyörä/kytkin. 2.7t vauhtipyörään/asetelmaan en olisi halukas menemään koska se on painavampi kuin 2.8 vaparin vastaava ja miten lie sopivuus vaparin vaihdelaatikkoon.
Onko noihin 2.7t koneisiin saatavissa pitävämpiä kytkinlevyjä, joista olisi ilman asetelman päivitystä saatavissa hyötyä (sama levy sopinee 2.8 vapari ja 2.7t)?
"Uusi" vaihdelaatikko vaihtuu vanhan väsyneen tilalle lähiviikkoina ja samassa täytyisi jotenkin ratkaista täristysongelmaa.
Kyseessä 2.7t kone ja 2.8 vaparin vauhtipyörä/kytkin. 2.7t vauhtipyörään/asetelmaan en olisi halukas menemään koska se on painavampi kuin 2.8 vaparin vastaava ja miten lie sopivuus vaparin vaihdelaatikkoon.
Onko noihin 2.7t koneisiin saatavissa pitävämpiä kytkinlevyjä, joista olisi ilman asetelman päivitystä saatavissa hyötyä (sama levy sopinee 2.8 vapari ja 2.7t)?
"Uusi" vaihdelaatikko vaihtuu vanhan väsyneen tilalle lähiviikkoina ja samassa täytyisi jotenkin ratkaista täristysongelmaa.
Comment