Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5 2,5tdi hyytyminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

a4 b5 2,5tdi hyytyminen

Tekikö pakkaset temput ku hyytyi 60 vauhdista tyystin.Vaihdoin löpösuodattimen ja nyt koittanut ilmata järjestelmää starttaamalla.Olisiko kuitenkin kyse pumpun ongelmista?onko kellään kokemuksia tai tietoa yleisesti.Olen kuullut et v6 ois pumpun kans onkelmia??Entä ilmaus..kuinka nopeasti löpön pitäis virrata ja minkälainen pumppu on kyseessä vm 99 2,5tdi:ssä?

Moro!

Mulla oli suodatin tyhjänä ni sai startata a4 1.9tdi 10 min pikku pätkissä. A6 2.5 tdi v6 98 diesel putket oli irti suuttimista ni piti startata about 5 min pikku pätkissä että lähti käyntiin. Siinä mun neuvot.

Comment

Ääni pumpun hajoamiselle. :( Paljonko ajettu?

Comment

tupla.

Comment

290tkm.ilmeisesti ei vaihdeta ennen kuin hajoaa..pelkään vaan jotain sähkövikaa,mut eikö silloin pitäis hälyyttää serviceä?

Comment

Itselle sattui marraskuussa samanlainen tilanne, suoraan ajosta hyytyi. Hyvin startti konetta pyöritti mutta ei käynnistynyt. Mitään vikavaloja ei syttynyt. Diagnoosi, pumpun ohjainyksikkö pimeä. Dieselhuollon mukaan tyyppivaiva.

Comment

Oliko kallis remppa?Ja mitä jouduit korjaamaan?

Comment

uusi ohjainyksikkö ja pumpulle perushuolto, kaikkineen 1450,- .... elämä on.

Comment

Working...
                X