Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.9 dieselin (AVF) virittämisestä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1.9 dieselin (AVF) virittämisestä

    Kaverini osti A4 B6 quattron 1.9 tdi-koneella ja kone siis lienee tyyppiä AVF. Hakua kokeilin, laihoin tuloksin ja hakusanoja muuttamalla tuli yli tuhat tulosta niin lähdetääs liikkeelle uudestaan. Tyyppi haluais tehoa ja etenkin vääntöä enemmän mitä pelkkä lastu tarjoaa. Lastulla päästäneen jonnekin 163hv/350nm tasolle. Mitä tähän kannattais lähteä tekemään? Uutta turboa, putkistosta mitään hyötyä jne? Auttakeehan miehen kaveria mäessä :p Laatikko on 6-lovinen manuaali.
    Viimeksi muokannut Mauri Rajala; 30.1.2013, 16:09.

    #2
    Isompaa ahdinta, putkisto, välijäähdytin. Racekärkiä saa nykyään pumppusuuttimiinkin.
    Bolt on ahdinta ei enää tohon teholuokkaan, 200+ hv, löydy, eli menee pakosarjat jne uusiksi, paitsi jos teettää hybridiahtimen samaan pakopesään.

    http://ffp-motorsport.com/bb/viewforum.php?f=5 tuonne ja avf hakuun niin alkaa löytyä

    Comment


    • #3
      Mistä tuollaiseen kannattais lähteä metsästämään palikoita?

      Comment


      • #4
        Nostetaas nyt tätä kun on jäänyt vähälle huomiolle ja asia vielä kesken. Mä oon ilmeisen onneton käyttämään hakuja kun en löydä mitään täältä forumista, googlesta tai tuolta FFP:stä.

        Comment


          #5
          http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...&highlight=avf
          http://www.ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=54064
          http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...586&highlight=
          http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...492&highlight=

          Piisaako?

          Ahtimia voi kysellä LDS / Finn Turbo
          Putkistoja ja välijäähdyttimiä saa vaikka mistä
          Suuttimet Vakiovarusteet OY (?)
          Ohjelma Karalalta, turbotec

          Comment


          • #6
            Kiitos, noilla päästään eteenpäin.

            Comment


              #7
              Nostan aika vanhaa ketjua, mutta otsikko oli sopivin omasta mielestäni. Löysin sivun jossa kerrotaan aika perinpohjaisesti suuttimista tuolla;

              http://www.myturbodiesel.com/1000q/m...nozzle-FAQ.htm

              Comment

              Working...
              X