Kaverini osti A4 B6 quattron 1.9 tdi-koneella ja kone siis lienee tyyppiä AVF. Hakua kokeilin, laihoin tuloksin ja hakusanoja muuttamalla tuli yli tuhat tulosta niin lähdetääs liikkeelle uudestaan. Tyyppi haluais tehoa ja etenkin vääntöä enemmän mitä pelkkä lastu tarjoaa. Lastulla päästäneen jonnekin 163hv/350nm tasolle. Mitä tähän kannattais lähteä tekemään? Uutta turboa, putkistosta mitään hyötyä jne? Auttakeehan miehen kaveria mäessä :p Laatikko on 6-lovinen manuaali.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.9 dieselin (AVF) virittämisestä
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Isompaa ahdinta, putkisto, välijäähdytin. Racekärkiä saa nykyään pumppusuuttimiinkin.
Bolt on ahdinta ei enää tohon teholuokkaan, 200+ hv, löydy, eli menee pakosarjat jne uusiksi, paitsi jos teettää hybridiahtimen samaan pakopesään.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewforum.php?f=5 tuonne ja avf hakuun niin alkaa löytyä
-
-
Nostetaas nyt tätä kun on jäänyt vähälle huomiolle ja asia vielä kesken. Mä oon ilmeisen onneton käyttämään hakuja kun en löydä mitään täältä forumista, googlesta tai tuolta FFP:stä.
Comment
-
http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...&highlight=avf
http://www.ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=54064
http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...586&highlight=
http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...492&highlight=
Piisaako?
Ahtimia voi kysellä LDS / Finn Turbo
Putkistoja ja välijäähdyttimiä saa vaikka mistä
Suuttimet Vakiovarusteet OY (?)
Ohjelma Karalalta, turbotec
Comment
-
-
Nostan aika vanhaa ketjua, mutta otsikko oli sopivin omasta mielestäni. Löysin sivun jossa kerrotaan aika perinpohjaisesti suuttimista tuolla;
http://www.myturbodiesel.com/1000q/m...nozzle-FAQ.htm
Comment
Comment