Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Ostin tollasen rassin, ajettu 250tkm, koeajolla toimi ihan normaalisti. Autolla ei ollut ajettu vielä edes 100km oston jälkeen kun tehot katos ekan kerran. Mitään vikavaloja ei ilmaannu. Tehot palautuu käynnistämällä uudelleen. D-vaihteella ei halua laittaa pienempää ja tuntuu että empii ahtojen kanssa. S-vaihteella ei mitään ongelmia mun mielestä. Vetää ja tehot tallella, eikä tehot katoa reippaissa kiihdytyksissä, toisin kuin jos kiihdyttelee D-vaihteella. Ei ylimääräisiä vinkumisia tai ulinoita.
Antaa kuitenkin vikakoodia että mekaaninen ahdin / ahtopaine solenoidi A-piiri.
Tsekkasivat huollossa ja sanovat että ei ole solenoidissa vikaa, vaan koko turbo pitäisi uusia. Kun on sähköisesti säätyvä turbo.. tjs. Ja kallistahan se tietty on. Automyyjä on jo suostunut korjauttamaan pari pienempää juttua autosta, mitkä nyt kunnossa. Mutta mitäs mieltä olette.. kenen tää turbo pitää maksaa? Autolla ei ole ehditty ajaa myynnin jälkeen kuin ehkä 500km yhteensä.
Olisin todella kiitollinen vinkeistä, onko vika muka turbossa ja mitä mieltä olette myyjän vastuusta?
Antaa kuitenkin vikakoodia että mekaaninen ahdin / ahtopaine solenoidi A-piiri.
Tsekkasivat huollossa ja sanovat että ei ole solenoidissa vikaa, vaan koko turbo pitäisi uusia. Kun on sähköisesti säätyvä turbo.. tjs. Ja kallistahan se tietty on. Automyyjä on jo suostunut korjauttamaan pari pienempää juttua autosta, mitkä nyt kunnossa. Mutta mitäs mieltä olette.. kenen tää turbo pitää maksaa? Autolla ei ole ehditty ajaa myynnin jälkeen kuin ehkä 500km yhteensä.
Olisin todella kiitollinen vinkeistä, onko vika muka turbossa ja mitä mieltä olette myyjän vastuusta?
Comment