Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä eroa 2.5 tdi 110kw/2.5 tdi 132kw moottorissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mitä eroa 2.5 tdi 110kw/2.5 tdi 132kw moottorissa

    Kaveri on ostamassa saksasta uutta autoa ja haluasi 132kw mutta siinä on sen verran korkeempi vero kuin 110kw. jos ostais 110kw niin mitä täytyisi laittaa että saisi vastaan 132 konetta.110 lastuttamalla saa 185hv ja 132kw saa lastulla 210hv.Kaveri haluaisi sen olevan tehoiltaa 132kw+lastu.

  • #2
    Itseä mietityttää sama asia... Eli mitä eroa on noilla 110 ja 132 Kw koneilla. Jos joku voisi pikakurssin antaa aiheeseen. Kiitos! :)

    Comment


    • #3
      Pikaisesti:

      mäntien öruiskut
      kannet
      männät
      suuttimet
      öljypumppu
      ilmamassamittari ja sekalainen seurakunta sähköä
      ruiskupumppu
      ahdin

      Ei juuri mitään? :)

      Comment


      • #4
        Jees... Kiitosta vastauksesta! :) Taidanpa sit siirtää katseen kokonaisuudessaan tohon 132Kw versioon. Mistä lähtien sitä muuten on valmistettu?

        Comment


        • #5
          Täytyy vähän off-topikkina mainita että kävin tuossa viime viikonloppuna koeajamassa kolleegan tuollaista 180 heppaista versiota, joka oli lastutettu. Lastun merkki ei tullut puheeksi, mutta kokonaisuutena täytyy sanoa että olihan pettymys voiman puolesta.

          Ehkä automaatti-aski vähän verotti voimantunnetta, ja samoin omat ennakkoluulot "vääntävästä isosta dieselistä" saattoivat olla liioiteltuja, mutta täytyy sanoa että en koskaan ole ajanut niin lussua 210hv (tjsp) autoa kuin on Audin A6 2.5tdi, nelikolla ja tomaatilla höystettynä.

          Comment


          • #6
            Tomaattihan noissa verottaa aikapaljon sitä voiman tuntua... Ittelläkin on se n. 200 heppaa pellin alla, mut eihän tuo miltää raketilta tunnu...

            Comment


            • #7
              Diisselissä vaan tuntuu kusevan se käyttöalue. Lusikka lattiaan, ja just kun tuntuu että "nyt lähtee" ..niin siinä olikin jo kaikki. Parissa tonnissa tuntuu että on vetoja hyvinkin, mutta neljässä tonnissa kone huutaa jo leipää.

              Comment


              • #8
                Juu... Oon kuullu samaa muualtakin, että tippi ei oikee pelaa noitten kiisseleitten kans. Laatikko koittaa vedättää isoilla kierroksilla kokoajan ja koneessa olis taas tehoja vaan siellä alapäässä... Omaan kiisseliin tuleekin manuaaliloota, vaikka on tolla tomaatillakin omat puolensa. Harmi kun joutuu tuosta pirssistä luopumaan. Joku saa hyvän auton siitä... Mut kun ei kannata oikeen 70 kilsan työmatkaa tollasella huristella. Eikä oo varaa kahtakaan pitää.

                Comment

                Working...