Kokemuskia moottorin vaihdattamisesta ja mitä nyt teen?
Eli autooni vaihdatin moottorin kun lähti 2.syl venttiilistä pala ja rikko koneen..
Hommasin vaihtokoneen , kytkimen jne korjaamolle..
Nyt kun hain sen nii autosta oli mm
Etuvaloje päältä puuttu ruuvit, eli umpiot käytännössä irti.. vuoti suutimen paluulinja 4.syl. 1syl paluulinja liitin korjatti nippusitteellä, jäähdytin letkuje tuki raudoista puuttu pultti, jotain liittimiä irti joille oli selvä paikka,
auto ei kulkenut huollosta haettua mihinkään vaan kuulemma auto oppii uuteen moottorin ja alkaa sitte pelaan.. noh turbon kellolle menevä alipaine letku oli irti ja kelloon meni ilmansuodatin kotelon letku.. nänä vaihdettua kone alkoi toiminaan jo kohtuudell...
Ei siin mitään. Ajossa kuulu kumma kolina, otin toisen eturenkaan irti ja koiran luun mutteri irti löysällä.. samalla huomasin et iskun vaimentimen alapäähän laitettu uus liian lyhyt pultti eikö yllä ees koko mutterin läpi.. ja olkavarren yläpää on lohennu ns. Kiristys uran vierestä.. (varmaan kokeiltu avata ensin alapäätää ei aukee sit yläpäätä ja vituiks meni ja loppuen lopuks alapää väkisin.. Tuota halkeamaa ei ole ollut laakeri remontin yhteydessä..
Eikä siinä kaikki, etu ja takempi pohjapanssari uupuu.. Liike väittää ettei niitä ole ollut vaikka voin lyyä pääni pantiksi että on.. ja vaihteiston kyljestä näkyy kytkin isosta reijästä, siitäkin puuttuu peitelätkä..
Liike ei ota oike kantaa mihinkään.. vituttaa nii eittei veri kierrä maksaa 5500e siitä että on paskaa kädet täynnä..
Auto herjaa valojen korkeude säätöä ja öljyn vähäistä määrää.. vaikka öljyä on.
Niin ja mistä mahtaa johtua täyskiihytyksessä isoilla kierroksilla
Koriseva ääni? Jos muutaman sekunnin vetää lappu lattiassa kiihytyksen esim 4 vaihteella nii alka hehkuvalo vilkkua ja mene limb modee. Voiko polttoainesuodatin olla nii tukos että ei riitä polttoaine ja korkeapaine pumppu sakkaa?
Eli autooni vaihdatin moottorin kun lähti 2.syl venttiilistä pala ja rikko koneen..
Hommasin vaihtokoneen , kytkimen jne korjaamolle..
Nyt kun hain sen nii autosta oli mm
Etuvaloje päältä puuttu ruuvit, eli umpiot käytännössä irti.. vuoti suutimen paluulinja 4.syl. 1syl paluulinja liitin korjatti nippusitteellä, jäähdytin letkuje tuki raudoista puuttu pultti, jotain liittimiä irti joille oli selvä paikka,
auto ei kulkenut huollosta haettua mihinkään vaan kuulemma auto oppii uuteen moottorin ja alkaa sitte pelaan.. noh turbon kellolle menevä alipaine letku oli irti ja kelloon meni ilmansuodatin kotelon letku.. nänä vaihdettua kone alkoi toiminaan jo kohtuudell...
Ei siin mitään. Ajossa kuulu kumma kolina, otin toisen eturenkaan irti ja koiran luun mutteri irti löysällä.. samalla huomasin et iskun vaimentimen alapäähän laitettu uus liian lyhyt pultti eikö yllä ees koko mutterin läpi.. ja olkavarren yläpää on lohennu ns. Kiristys uran vierestä.. (varmaan kokeiltu avata ensin alapäätää ei aukee sit yläpäätä ja vituiks meni ja loppuen lopuks alapää väkisin.. Tuota halkeamaa ei ole ollut laakeri remontin yhteydessä..
Eikä siinä kaikki, etu ja takempi pohjapanssari uupuu.. Liike väittää ettei niitä ole ollut vaikka voin lyyä pääni pantiksi että on.. ja vaihteiston kyljestä näkyy kytkin isosta reijästä, siitäkin puuttuu peitelätkä..
Liike ei ota oike kantaa mihinkään.. vituttaa nii eittei veri kierrä maksaa 5500e siitä että on paskaa kädet täynnä..
Auto herjaa valojen korkeude säätöä ja öljyn vähäistä määrää.. vaikka öljyä on.
Niin ja mistä mahtaa johtua täyskiihytyksessä isoilla kierroksilla
Koriseva ääni? Jos muutaman sekunnin vetää lappu lattiassa kiihytyksen esim 4 vaihteella nii alka hehkuvalo vilkkua ja mene limb modee. Voiko polttoainesuodatin olla nii tukos että ei riitä polttoaine ja korkeapaine pumppu sakkaa?
Comment