Ongelmani on seuraavanlaatuinen: Turbon laakeririkko jonka seurauksena öljyt putkeen ja pihalle.
Seurauksena tästä pakolämpötilan anturit 3 ja 4 ovat oikosulussa/ vikatilassa/ öljytöhkää täynnä ja tästä syystä DPF ei suostu regeneroitumaan.
Pystyykö noita antureita putsaamaan fyysisesti teräsharjalla tai jollain vai ovatko kuinka hienoa tekniikkaa?
Ajatuksissa olisi lastuttaa auto nyt uuden turbon myötä, mutta rikkooko mahdollisesti myös öljystä tukkeutunut DPF uuden turbon?
Tällä hetkellä ei ole mahdollista tehdä lastutusta ja DPF poistoa samalla kertaa, joten kummasta kannattaisi aloittaa ensin tehoa vai tyhjä DPF?
Seurauksena tästä pakolämpötilan anturit 3 ja 4 ovat oikosulussa/ vikatilassa/ öljytöhkää täynnä ja tästä syystä DPF ei suostu regeneroitumaan.
Pystyykö noita antureita putsaamaan fyysisesti teräsharjalla tai jollain vai ovatko kuinka hienoa tekniikkaa?
Ajatuksissa olisi lastuttaa auto nyt uuden turbon myötä, mutta rikkooko mahdollisesti myös öljystä tukkeutunut DPF uuden turbon?
Tällä hetkellä ei ole mahdollista tehdä lastutusta ja DPF poistoa samalla kertaa, joten kummasta kannattaisi aloittaa ensin tehoa vai tyhjä DPF?
Comment