Noniin eli potilaana A5 3.0tdi quattro (capa). Kytkimen painelaakeri sanoi sopimuksen irti, ja kun kilometrejä on kohta 300tkm niin päätin vaihtaa kytkimeen kaikki hilut, myös massapyörän.
Onkos kukaan purkanut tuota vaihdelaatikkoa itse ja onko minkälainen operaatio? Lisäksi vaatiiko kytkimen vaihtoon sen keskitystyökalun?
Noh nyt kun olen laatikkoa irroittamassa niin olisi se DPF myöskin kohtuu työllä irroitettavissa. Suunnittelin sinne jo marteliuksen (tai vastaavaa) downpipeä. Capahan on euro4 moottori, jossa savutusarvo on 1,5 eli menisi varmaan savutuksen puolesta leimalta läpi, eikä euro4 luokassa hiukkaspönttö ilmeisesti ole pakollinen. Mutta mitähän tästä olisi katsastusinssi mieltä?
Onkos kukaan purkanut tuota vaihdelaatikkoa itse ja onko minkälainen operaatio? Lisäksi vaatiiko kytkimen vaihtoon sen keskitystyökalun?
Noh nyt kun olen laatikkoa irroittamassa niin olisi se DPF myöskin kohtuu työllä irroitettavissa. Suunnittelin sinne jo marteliuksen (tai vastaavaa) downpipeä. Capahan on euro4 moottori, jossa savutusarvo on 1,5 eli menisi varmaan savutuksen puolesta leimalta läpi, eikä euro4 luokassa hiukkaspönttö ilmeisesti ole pakollinen. Mutta mitähän tästä olisi katsastusinssi mieltä?
Comment