Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7 4,2 TDI 326hv. Suuttimet rikki?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Auto oli näyttänyt kun tallista vaimo lähti low battery tai jotain sinnepäin ennen kuin hyytyi. Akkua en ole vaihtanut mutta lähtee käyntiin mutta ei käy kaikilla. Pystynkö jollain tavalla tarkastamaan suuttimet?. Tuossa aikaisemmassa kertomuksesta ymmärtää että yksi suutin on aiheuttanut samat oireet?

    Comment


    • #32
      Ja oikein kunnolla kyykkäävä akku voi myös aiheuttaa kaikenlaista oiretta, jos vaikka tuolle slave eculle ei riitäkään enää virtaa. Lataa akku kunnolla ja kokeile nollata vikakoodit sen jälkeen?
      ​​​​​​

      Comment


      • #33
        Vaihdan akun huomenna ni katotaan autaako. Ihope so :)

        Comment


        • #34
          Ei auttanut akun vaihto :(

          Comment


            #35
            Missä vaihdettu? Onko koodattu oikein?

            Comment


            • #36
              Tämän ongelman ratkaisu.
              Master ecu oli kaput vaikka siihen pääsi diagnoosilla käsiksi ja slave ecuun ei. Toinen rasia ja ohjelmankoodaus ni kaikki toimii ku ennenkin.

              Comment


              • #37
                Alkupään viesteihin vastaten:
                Suuttimissa olevat koodit muuttuu ajan myötä, kun ne kärjet jonkun verran kuluu. Eli siksi koodit ei täsmää siihen, mitä niissä päällä lukee.
                ECU on max 6-kanavainen, eli V8 tarvitsee 2 ecua.

                Ehkä teoriassa vois toimia vaikka jonkun perus rivinelosen ECU, jos sinne työnnettäis vaan oikeat ohjelmat sisään. Ei oo nyt mulla sitä Boschin numeroa vertailuun esimerkiksi Passatin ja A8:n ecuista, mutta vois vilkasta onko se lopulta sama vehje. Joku asiaan enemmän vihkiytynyt vois tietää tämän ihan suorilta.

                Comment

                Working...
                X