Potilaana 2010 lopuilla rekisteröity 8P A3 1.6 TDI CAYC -moottorilla. Kilometrejä 230 000. Auto on syönyt jäähdytinnestettä ja oireet on pahentuneet. Startti on ollut myös toisinaan laiskahko. On vaihdettu vesipumppua ym.
Nyt auto meni taas nesteensyönnin takia diagnoosiin ja perjantaina ei löytynyt mitään. Sovittiin, että jätetään auto viikonlopuksi pajalle ja paineet sisään. Tänäaamuna auto meni työn alle ja diagnoosina on, että kolmospytty täynnä jäähdytinnestettä. Kansi siis halki tai ainakin kannentiiviste rikki. Ajamista ei suositella "nestepuristuksen" takia eli auto pitäisi saada mahdollisimman pian työn alle.
Miten edetä? Kustannusarvio vissiin kannen kanssa nelisen tonnia. Kuulostaako olevan ihan tontillaan? Samalla siis vissiin sama uusata jakopäät ym.
Nyt auto meni taas nesteensyönnin takia diagnoosiin ja perjantaina ei löytynyt mitään. Sovittiin, että jätetään auto viikonlopuksi pajalle ja paineet sisään. Tänäaamuna auto meni työn alle ja diagnoosina on, että kolmospytty täynnä jäähdytinnestettä. Kansi siis halki tai ainakin kannentiiviste rikki. Ajamista ei suositella "nestepuristuksen" takia eli auto pitäisi saada mahdollisimman pian työn alle.
Miten edetä? Kustannusarvio vissiin kannen kanssa nelisen tonnia. Kuulostaako olevan ihan tontillaan? Samalla siis vissiin sama uusata jakopäät ym.
Comment