Tutkiskelin tuossa vähän tarkemmin juuri minulle tulleen auton moottoritilaa.
EGR:n alipaineletku on halki egr:n päästä ja letku on täysin öljyinen. Samoin imusarjan liitoskohta sisäpuolelta. Onko se normaalia vai onko nyt joku pahasti pielessä.
EGR on poistettu käytöstä ohjelmasta, mutta silti tyhjäkäynnilläkin tulee hiukan pakokaasua sieltä. Onko se normaalia, että egr-moottori ei sulje sitä täysin vaan linja pitäis tulpata?
Samalla putsailin pakoputken päät ja niissä oleva töhnä oli todella öljyistä.
Myös jäähdytinneste on parin päivän aikana laskenut n. 1.5cm.
Mistäs aletaan vikoja etsimään.
Onneks on autokaupasta hommattu auto niin ilmeisesti heilläkin jotain vastuuta.
EGR:n alipaineletku on halki egr:n päästä ja letku on täysin öljyinen. Samoin imusarjan liitoskohta sisäpuolelta. Onko se normaalia vai onko nyt joku pahasti pielessä.
EGR on poistettu käytöstä ohjelmasta, mutta silti tyhjäkäynnilläkin tulee hiukan pakokaasua sieltä. Onko se normaalia, että egr-moottori ei sulje sitä täysin vaan linja pitäis tulpata?
Samalla putsailin pakoputken päät ja niissä oleva töhnä oli todella öljyistä.
Myös jäähdytinneste on parin päivän aikana laskenut n. 1.5cm.
Mistäs aletaan vikoja etsimään.
Onneks on autokaupasta hommattu auto niin ilmeisesti heilläkin jotain vastuuta.
Comment