Hyvää tahtia kyllä etenee sulla nää projektit aina, pakko myöntää :) Kun sais itekkin näin nopiaa tehtyä :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 Hopia
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Kiitos, pitäähän ne saada altapois :) Suuttimet on 1000cc, ei Tepolta. Nähdään Topias seuraavassa miitissä.
Comment
-
Noniin. Perämurikan puslat vaihdettu ja loppui siihen paikkaan ainainen kolahdus vaihdetta vaihtaessa! Eilen myllyteltiin koko päivä ja pintaan Collin915, joka todettu oikein toimivaksi :) Nyt odotellaan säädätystä vain, onhan se vakiona aika mauton. Finnittömät kilvetkin istuu kivasti 3M DualLockilla.
Comment
-
Päivitellääs tätäkin. Eipä mitään kummallista tapahtunut nyt, kun odotellaan Lauantain säätöjä niin saa Ässän virallisesti ajoon. Tänään vaihtui kuitenkin N75 ventiili ja paisuntasäiliö. Possun korkki tulossa myös paisariin! Perheenlisäys kasvoi yhdellä Audilla 3.0tdiq, siitä värin vaihdon jälkeen lisää :)
Comment
-
Comment
-
Puolat saatu vaihdettua, samalla meni vaihtoon MAP-anturi, kun veti vikatilaan ja löi siitä koodia.
Nyt auto toimii paremmin kuin koskaan, ilman nykimisiä ja paukkeita :)Viimeksi muokannut Toppura123; 25.4.2017, 08:15.
Comment
-
Kirjoitellaan tännekkin. Kytkin alkoi luistamaan hetki säädätyksestä.
Perjantaina illalla saatiin kone pois keulilta, ja lyötiin kytkimen osalta nippuun.
Lauantaina illalla oli kone takaisin ja auto ajossa, kylläpä puree uusi kytkin :)
Nyt autoon tuli Pasi Ojennuksen 6-lapainen jousittamaton sintterilevy, RS4 Asetelma marmorilta, Sachs työsylkkä ja painelaakeri. Nyt pitää oikealla käytöllä! Samalla kertaa vaihdeltiin letkuja, klemmareita ja moniurahihna + Kiristin, tottakai myös nesteet mukaanlukien Castrollin perä- ja vaihteistoöljyt huuhtelemalla.
Comment
-
Eipä tuo Massalevykään kestänyt kuin ehkä 20tkm. Eiköhän tuolla pärjää nyt taas kesän ajan.
Tällä hetkellä tuntuu hyvältä ajaa. Terhakka kytkin, pystyy hieman luistattamaan kyllä eli ei ole aivan on/off.
Comment
-
Siksi, kun Pasi Ojennukselta sellaisen sain. Hänen levyistä hyviä kokemuksia. Clutchmaster oli toinen vaihtoehto, mutta hinta/laatusuhde ei niissä täsmää.
Comment
-
Varmaan se aiempi Hestecin ohjaus osasyyllinen, kun väkisin joutui välillä luisattamaan että sai liikkeelle. Sieltä se Nettiautosta löytyy nyt. Veikkaan, että yksi parhaimpi kuntoisia mitä Suomessa enään on.Viimeksi muokannut Toppura123; 7.5.2017, 23:14.
Comment
-
Ei ruvennut todellakaan, yhtä iloa ajaa tämän kanssa :) Kunhan vaan on myynnissä, oikea ostaja kun löytyy niin aikalailla tuolla rahalla luovun siitä, muutoin pysyy itsellä ajossa ja seisoo talven. Tuohon omaan A6:seen panostetaan nyt enempi, että saadaan sekin maukkaaksi.
Comment
-
https://drive.google.com/open?id=0B6...HFtN2FvYmpKT3M Siitä katsomaan videopätkä kyseisestä laitoksesta! :)
Comment
-
Näinhän tuo asia aikalailla on. Kyllä Ässällä on mukava ajella myös, kun on voimaa ja aina saa hymyä aikaan :)
Comment
-
Maku asia sano musti jne...
Tässä saa viikottain ajella 2v vanhalla SQ5:lla ja vuoden vanhalla passatilla. Välillä kauppakassi B7:lla ja nyt kun kesä koitti niin taas B5 ässällä. Ja uusissa on toki oma helppoutensa, mutta ei se kyllä mitää fiilistä tuo että auto toimii puoliautonomisesti osassa tilanteissa. Sama kun istuisit apukuskin paikalla. Talven ajoin mielelläni tuolla 100 lötköllä ja on siitä rahalliseen sijoitukseen nähden parhaimmillaan. Sisämelultaan menee tuosta uudesta passatista samalle tasolle vähintään. Tähän hymiö ja lyhenne IMO.
Comment
-
Ei kai tässä nyt autoilun periaatteista sen enempää sanottu, aiheen auto vaan selkeästi ostettu kyllä myyntiin :) Siinä mielessä myyntifiksi olisi paremmin kuvaava, kuin puhua ikään kuin pitkäaikaisesta harrasteesta. Toki edellisen kanssa kävi samoin ;)
Tämäkin IMO ja pakolliset hymiöt :)
Comment
-
Kiitos rakentavasta infosta. En usko, että tarvitsee edes lukita. Tilanne muuttui tänä iltana, kiitos Casino ;)
Comment
-
Taas päivitellään, kun on tullut korjattua jälleen :) Eli toisesta etulambdasta antoi vikakoodia " No acitivity ", vaihdoin molemmat etulambdat boschilaisiin. Samalla löytyi ahtovuoto. Kaasuläpältä lähtevä Y-Letku jälleen halki ( Uusittu n. 1kk sitten alkuperäiseen ), no jos nyt kestäisi sitten. Muutoinhan auto toimii hienosti ja vetoja on taas.Viimeksi muokannut Toppura123; 7.6.2017, 07:12.
Comment
-
Pientä herättelyä tännekkin. Apukuskin puoleisen ahtimen kellon kalvo puhki. Pitkään miettinyt, kun ahdot seilaa eikä vedä niinkuin pitäisi. Nyt posahti lopullisesti, konetta irti jälleen. Täytyy odotella oikeaa inspiraatiota tälle työmaalle. Olisiko kenelläkään vinkkejä, mistä kannattaa kysellä Hukkaportin kelloja? Turboliikkeet jo tiedossa :)
Comment
-
Ajan tasausta tännekkin =) Perjantaina nousee motti taas pois, ja nyt tehdään kaikki kerralla / vähän päälle. Tarkoituksena vaihtaa täysin uudet hukkaporttien kellot ( Turbotekniikka ), Jakopää kaikkineen, Termostaatti, Vesipumppu, Imusarjan tiivisteet, poistaa jälkijäähypumppu, poistaa F-letku, uusia ahtoletkut, uusia kaikki pienetkin letkut/klemmarit ja uusia antureita eripuolille konetta. Kaikki tämä vain ennakoiden tulevaa. Samalla vaihtuu taas kaikki suodattimet + öljyt + nesteet, joten eiköhän tämän operaation jälkeen rupea paketti taas olemaan ajokelpoinen :) Mahdollisesti säädettävä alustasarjakin tulee, että saadaan hieman jäykemmäksi ja korkeutta balanssiin, mutta mitään Stancea tästä ei tehdä!Viimeksi muokannut Toppura123; 17.6.2017, 00:23.
Comment
-
Pitkän odottelun jälkeen iski vihdoin inspiraatio. Alta 3h moottori irti, rupeaa muistamaan jo purkamisen salat :) Tosin onhan tuosta nosturista suurehko apu. Nyt haalitaan osia laatikko kaupalla. Tarkoitus lyödä motti paikoilleen 2 viikon päästä. Luetellaan myöhemmin vaihdettujen osien lista. Nyt ei kiirehditä, vaan tehdää kaikki huolellisesti. Hukkaportin kelloja ei saanut uusia mistään Turboliikkeestä, ehdottelivat vain ahtimien huoltoa johon en lähde. Löytyi kuitenkin ehjät, mutta käytetyt kellot jotka testataan huolella ennen asennusta. Täytynee säätää ahtimet palanssiin sitten siitä risasta kellosta alottaen.Viimeksi muokannut Toppura123; 23.6.2017, 16:55.
Comment
Comment