Pitkästä aikaa tuli hankittua B7 koppanen A4.
125Kw 2.0 Tdi (Suuttimet vaihdettu...)
Quattro
S-line ulkopaketti&alusta
Sisällä sporttipenkit ja 3-puolainen ratti.
Sisävaloihin edellisten omistajien toimesta laitettu ledit
Pakoputkenpäät myös vaihdettu edellisten toimesta hieman isompiin.
250 tkm rullattu, itse nyt parisataa km rullanneena.
Samalla kaavalla tässä maustetaan kuin edellinen farkku B7, eli mustaa umpioihin, maskinkehykseen, takaa merkkejä pois, sisälle listoihin hiilariteippiä jne. Klubin kilvenalunen odottaa jo tallissa asennustaan paikalleen ;)
Tuusulassa vissiin vaikuttanut ennen minua, että jos joku sikäläinen tunnistaa/tietää auton, ni saa heittää infoa :)
Vetokoukulle pitää antaa crc-kuuri, koska irroitettavasta on tullut kiinteä..
Umpioissa kun on vilkuilla tuo oranssi kupu, niin onko sen takana kirkkaat vai keltaiset polttimot? Kun jos ne raapasen irti, niin tietää varaanko toiset polttimot siihen myös..
125Kw 2.0 Tdi (Suuttimet vaihdettu...)
Quattro
S-line ulkopaketti&alusta
Sisällä sporttipenkit ja 3-puolainen ratti.
Sisävaloihin edellisten omistajien toimesta laitettu ledit
Pakoputkenpäät myös vaihdettu edellisten toimesta hieman isompiin.
250 tkm rullattu, itse nyt parisataa km rullanneena.
Samalla kaavalla tässä maustetaan kuin edellinen farkku B7, eli mustaa umpioihin, maskinkehykseen, takaa merkkejä pois, sisälle listoihin hiilariteippiä jne. Klubin kilvenalunen odottaa jo tallissa asennustaan paikalleen ;)
Tuusulassa vissiin vaikuttanut ennen minua, että jos joku sikäläinen tunnistaa/tietää auton, ni saa heittää infoa :)
Vetokoukulle pitää antaa crc-kuuri, koska irroitettavasta on tullut kiinteä..
Umpioissa kun on vilkuilla tuo oranssi kupu, niin onko sen takana kirkkaat vai keltaiset polttimot? Kun jos ne raapasen irti, niin tietää varaanko toiset polttimot siihen myös..
Comment