Kestihän se laatikko yllättävän kauan n.450nm vääntöjä mutta melko pian antautu kun alko olla sen 500nm vääntöä.
Sitte vaa 01e tilalle, oli pikku juttu laittaa! :D jos meinaa pysyä tuon keston rajoilla niin ei kannata kyllä alkaa sovittaa. Oli se vaan työmaa. Tietty jos enempi on tavoitteissa niin pakkohan se sitte on.
Mä nyt vielä sanon sitä että jos arveluttaa moottorinohjauksen asentelun yms. Onnistuminen niin toi mun systeemi on ehdottomasti halvin, helpoin ja yksinkertaisin. Toimii myös normi ajossa ja talvella just ku vakiona. Vakio ruiskun lisäks tarvit vaan yksinkertaisimman megan ohjaamaan pelkkiä lisäsuuttimia mitkä voit ottaa mistä tahansa n.150hp vakio autosta tai ostat 2kpl 400-600cc suutinta ja niille "suutintukki".
Säätäminenkin onnistuu itse huomattavasti helpommin kun "täydellistä" moottorinohjausta.
Lisäks ei tarvi vakio sähköihin tehdä mitään muutoksia.
Sitte vaa 01e tilalle, oli pikku juttu laittaa! :D jos meinaa pysyä tuon keston rajoilla niin ei kannata kyllä alkaa sovittaa. Oli se vaan työmaa. Tietty jos enempi on tavoitteissa niin pakkohan se sitte on.
Mä nyt vielä sanon sitä että jos arveluttaa moottorinohjauksen asentelun yms. Onnistuminen niin toi mun systeemi on ehdottomasti halvin, helpoin ja yksinkertaisin. Toimii myös normi ajossa ja talvella just ku vakiona. Vakio ruiskun lisäks tarvit vaan yksinkertaisimman megan ohjaamaan pelkkiä lisäsuuttimia mitkä voit ottaa mistä tahansa n.150hp vakio autosta tai ostat 2kpl 400-600cc suutinta ja niille "suutintukki".
Säätäminenkin onnistuu itse huomattavasti helpommin kun "täydellistä" moottorinohjausta.
Lisäks ei tarvi vakio sähköihin tehdä mitään muutoksia.
Comment