1,6barilla oli rullilla maltillisilla ennakoilla 880nm. Nyt on 1.9bar ja rajummat ennakot eli hattuvakiolla jossain 1100nm maastossa lienee. Pitää vielä käydä kertaalleen rullilla huvikseen tässä syssyllä. FTWL motorsportin custom vauhtis ja SRE 826 asetelma ja 2kpl 240mm kevlarlevyjä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vr6T B5 avant
Collapse
X
-
Mä en nyt vielä ainakaan lähe vaihtamaan koko settiä kun PO metallille soittelin niin se tekee mulle uudet keskiöt noihin levyihin.
Katotaan sit jos se alkaa luistaa niin noi levyt vois vaihtaa sintteriksi. Ruuvauspajan rullille pitäis vielä syksyllä keretä jossain kohtaa.
- 1 like
Comment
-
Sillä mä arvelin sinne ruuvauspajan rullille kun ois edes sama dyno kun dynogatella, siel vaan on halli vissiin myyty niin täyty keksiä vastaava. Kattelin joo instasta että iha hyvin alkaa golfista löytyä pauhua, vois kuvitella et siinä alkaa kanssa jo rengasta harmittaa.
Comment
-
Vakioromuilla 3.2 en pyörittelis pitkän iskun takia kauheesti yli 7000, siinä alkaa mennä männän nopeus jo yli 20metriä per sekunti. Pitkä isku + pitkä veivi voi kovassa vauhdissa alkaa aiheuttaa kaikkea erikoisjännää äkkipysähtymistä ja huohotusreikiä lohkoon. Venakoneistosta en olis kamalan huolissaan.
Comment
-
Jos ei halua pelkkien arvausten varassa mennä niin F=ma. Laskee maksimikiihtyvyydet osille ja sitten vertaa vakioveivin ja männän painoa viriosiin. Jos uudet osat on kevyemmät, niin kierrosrajaa voi nostaa samoihin F lukemiin säilyttäen vakion kestävyyden. Siitä ylöspäin menee sitten arvausten ja testauksen puolelle. Männännopeus on hyödytön tieto.
Comment
Comment