Nono, kohtahan sillä jo ajetaan. Ei ehkä vielä juhannuksena mutta pian kuitenkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vr6T B5 avant
Collapse
X
-
Heivasin rosteriset malliosat pakosarjasta mäkeen ja hitsuutin piecuttina mustasta sopivat palat ja laipan paikalleen. Pienellä muokkauksella ahdinta sai otettua vielä sentin alaspäin. Vaikka justiinsa ennen ahdinta onkin noin 70 asteinen mutka, niin siihen keskelle kurvia saa sopivasti hukkiksen lähdön. Näin saadaan pakovirtaus suoraan hukkista päin, niin vois elää toivossa että se toimis kohtuullisesti. Hukkiksen sijoitus tulee olemaan downpipen alla, joten sen ohjaus on pakko toteuttaa kovilla putkilla ettei lämpö ala sulattamaan letkuja.
Jotenkin omaan silmään hukkaportin lähdön laittaminen 90 asteen kulmaan pakovirtaukseen nähden ei ainakaan ole optimaalisin vaihtoehto.
Downpipe mahtuu joustoineen kohtuu helposti ja hiukan joutavaa tilaa on. Seuraavaks alkaa hieman muuttuakkin ahtaammaksi kun aletaan lähestyä lootan korvaketta.
Comment
-
Sahuuttelin eilen 50mm putkesta 15° piecut paloja ja tänään hitsuuttelin tollasen vänkyrän mutkan kasaan. Nostin pakosarjan, pakopesän ja downpipen pöydälle että oli mukavampi suunnitella hukkiksen paikkaa. Tiali mahtuu oikein hyvin tonne dp alle, jos huomenna sais porattua sarjaan vielä reiän putkelle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jaako Näytä viestiMusta sarja ei tykkää olla kääreessä.
Comment
-
Räplätään välillä tätäkin. Kesä toi näköjään pakoputkistoprojekteja kaikenmaailman laitoksiin eli työt haittaa harrastuksia.
Mallikansi pois, portattu kansi paikalleen ja momenttiin. Samaan rytinään laitoin loput yläkerran rojut paikalleen.
Pakosarjan laippaakin alottelin snurrailemaan tiivistettä mallina käyttäen.
Comment
-
työt haittaa harrastuksia
Noh, tässä nyt sitten on ollu vähän kaikenlaista liittyen erääseen time attack lotukseen. Viimeinen reilu kuukausi painettu terholta varastettujen kokistölkkien ja kahvin voimalla +12h töipäiviä tigin kolvi tulessa varmaan puolet ajasta.
No, sainpa edes ostettua Revolta aviaidin kuivasumppu öljypumpun ja tuupattua sen kenaxilaan kannakkeen valmistukseen. Jos sitä joskus kerkeis taas puuhastelemaan b5 kanssa. Jotenkin nyt tuntuu siltä ettei siinä haastavia juttuja oikein ollutkaan.
Comment
-
Juurikaan ei taas oo hommat edistyny, mutta josko nyt alkais olla aikaa tälle. Kävin eilen finjectorilla vähän ostelemassa tarvikkeita tulevaan.
Hain 2x 450lph intank walbroja, 5x 2000cc ev14 (kun menin jemmaamaan 1100cc liian hyvin halliin, myydään pois ku löytyy) aemin bensapaineensäätimen, tfsi puolat, kasa liittimiä ja nippu antureita.
Comment
-
Ai miks ei oo edistyny? Voi pojat kun tietäisitte... :)
Ollaan porukalla nollattu persdynoa näiden projektien vaikeusasteiden suhteen.
Comment
-
Otin tänää asiakseni modata syyläriä. Vedin puukkosahalla letkulähdöt irti ja kolvasin tilalle an20 ja 25x25 kulma-alsasta läpyskät että saa tunnelin niitattua kiinni siihe.
Mitä tota syyläriä tutki niin melko rapeeta työnjälkeä, tainnu sillä 11v kiinalaisella tulla kiire kotiin.
Nakkasin ahtimen ja pakopiippuakin vähän hollille. Ahtoputken kans täytyy lie tehä niin et hitsaa kompurakoteloon letkulähdön tilalle vielä yhen aeroflown clampin.
Comment
-
Tänään tehtiin ahtoputkea ahtimesta kuuleriin. Muuten tulikin valmista, mutta pitää vielä tehä sikkaukset silkkarijoustolle ja kolvata kuulerin päähän putki kiinni.
Kuskin puolen ahtoputki onkin ollu pidemmän aikaa melkein valmiina, mutta katotaan nyt tehdäänkö se vielä uusiks.
Comment
-
Kyllähän siinä vähän sellasta oli ilmoilla, että taisin keretä nopeesti poiketa omalla hallilla ehkä 4 kertaa 3kk aikana. Lotus lenti australiaan ajamaan rallia, hiukan raakileena kylläkin mutta eiköhän se ens vuonna sit oo valjastettu täyteen potentiaaliin.
Tämmönen härveli posautettiin tosiaan nippuun, WTAC artikkeli aiheesta: https://www.worldtimeattack.com/inde...-from-finland/
Eilen kävin kolvaamassa toisen puolen ahtoputken valmiiksi, seuraavana joko putkiston tai polttoainepuolen kimppuun.
Comment
-
Tänään keijon ja veijon puuhakerhossa pökellettiin bensalinjoja ja hiukan vesiharavan puukotusta. AEMin paineensäädin tulipeltiin kiinni ja aeroflown liittimillä tefloniletkua hollille. Letkut menee 30cm alaspäin tulipeltiä pitkin jonka jälkeen ne muuttuu liittimen kautta AN8 alumiiniputkeksi jolla ne sitten vedetään konttiin.
Vesiharava ku ei enää ole yhteensopiva muutosten kanssa niin ei muuta kun palasiksi ja AN10 hitsuupalikoita suunnittelemaan. Lauri posautti kartioterällä vielä hitsuuliittimet jouheiksi ettei virtaus törmäile pykäliin.
Comment
Comment