Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikon S4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mobile tai Autoscout, jos ei itse halua surffata voi antaa toimeksiannon KCS:lle.

Comment

KCS vaikutti weppisivujen & hintojen perusteella asialliselta putiikilta. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia tästä firmasta?

Comment

Kenny (Alec+Christian) toi minun ässän, eikä ole tarvinnut katua. Homma hoitui nopeasti ja ammattitaidolla.

Comment

Kenny on ex-työkaveri, joka lopetti meillä kun oma firma vei liikaa aikaa. Ja mun Ässä on myös KCS:n kautta maahan tullut. Suosittelen siis minäkin.

Comment

Hyvä ja joustava firma

Meikun ässä on myös KCS:n poikien tuoma.
            Hyvä ja asiallinen palvelu. Joustava.

Tyytyväinen olen ollut ja voin suositella lämpimästi.

Comment

Tänks, täytyy soittaa...

Comment

Ässä purettiin eilen ja menee tänään maalarille. Laitetaan kuvia jakoon, kunhan auto kotiutuu viikon, parin päästä. Maalauksen yhteydessä tulee uusittua samalla tuulilasi. Otettiin vanha pois maalauksen edestä. Väri ei tule vaihtumaan, Panther Metallic on jatkossakin (tai niin lähelle sitä, kuin se vain on mahdollista).

Comment

Kori on nyt uudessa maalissa ja lakassa. Puskurit ja muut irto-osat maalataan seuraavaksi.
                  Hyvältä kyllä näytti. Metallihohtoisuuskin tulee ihan eri tavalla esiin kun ei ole harmaata lakkaa päällä.

Comment

Nyt on muutama kuva tarjolla maalatusta korista. Voisi melkein sanoa, että jotain eroa on vanhaan pintaan saatu aikaiseksi=)
                    http://www.kottikarryt.net/Kuvia/index.html

Comment

Veikkaisin, että kuvat ei tee oikeutta auton värille. Livenä taitaa olla vieläkin hienompi. Mitäs tuli maalaus maksamaan?

Comment

Mistäs noin puhtoisia tuulilaseja saa ,-)))

Hieno on, ei voi muuta sanoa!

Comment

Kyllä luonnossa erottuu paremmin metallihohtoisuus, tuossa panther metallic blackissa on aika runsaasti "hilettä" seassa. Onhan se nyt 100 x paremman värinen kuin vanha haalistunut pinta.
                          Maalaus maksoi töineen (purin itse) 1300?.
                          Lasi on todella kirkas, saa nähdä onko yhtä kirkas kun nyt aamupäivällä haen sen oikean lasin asennuksesta.
                          Kuukausi, vähän päällekin ollut audi "pukeilla", ja jo eilen, kun ajoin sen ilman lasia varovasti kaupunkiin, huomasi että ainakin persdyno on nollautunut täysin tonnisen micran ja tuon transportterin kanssa=) Taas pärjää jonkin matkaa eteenpäin vakiona.

Comment

Lisää tuoreita kuvia päivitetty sivuille. Ässäkin on vihdoin kokonansa kasassa.

http://www.kottikarryt.net/galleria.htm

Comment

Working...
                            X