Terve, ajattelin hiljalleen alkaa jotain kirjotella foorumille koska ei ole ollenkaan audimiehiä tuttavapiirissä joiden kanssa voisi pähkäillä ässään liittyviä ongelmia- Ja mitä nyt olen lueskellut projektiosiota niin hyvin on neuvoja saatu kun on kysytty.
Elikkä kyseessä on tämä auto - http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=74221
2014 alkukesästä kävin tämän hakemassa itselleni piiiitkän ässäkuumen tuloksena.
kytkinjumpan jouduin het alkuun tekemään luistamisen takia (oli asetelma lohjennut kahden kiinnitysreijän kohdalta) auton mukana tuli RS4 paketti ja uusi kitkapinta vauhtikseen joten kytkimen sai niillä kuntoon.
mutta mutta ilmeni kaikkea pientä siinä samalla tietenkin joten kardaanirempan, takapyörän laakerit, muistaakseni molemmat uloimmat etuvetarit, jarrupalat eteen, taakse vetareitten stefat yms pikku nyplättävää.
Koneeseen, vaihteistoon ja perään tuoreet castrolin tuotteet. nämä siis viikonlopun aikana tehtiin kaverin kanssa sopivan pitkillä päivillä :)
ja bonuksena kytkimen vaihdoin alakautta nosturilla... aika ahtaita paikkoja tuli vastaan.
Viime kesänä Marmorilta hain kaikki puolat ja syttyvahvarit
ja tuli uudet FD5P0R tulpat samalla vaihdettua.
tietenkin jatkui orginaali yms vastaavilla osilla korjaamiset.
D2 alusta odottelee tallissa tukivarsijumppaa, siinä samallahan sen asentaa.
kaikki viat kun sai kerralla laitettua kuntoon ja eka testilenkki toimivalla kytkimellä nosti yllättyneen hymyn naamalle, voimaa tuntui olevan mukavasti ja pito tuntui oudolta kun takapotkuja aikasemmin ollut aina.
Jatkuu seuraavassa, ei kukaan jaksa liikaa lukea kerralla.
Elikkä kyseessä on tämä auto - http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=74221
2014 alkukesästä kävin tämän hakemassa itselleni piiiitkän ässäkuumen tuloksena.
kytkinjumpan jouduin het alkuun tekemään luistamisen takia (oli asetelma lohjennut kahden kiinnitysreijän kohdalta) auton mukana tuli RS4 paketti ja uusi kitkapinta vauhtikseen joten kytkimen sai niillä kuntoon.
mutta mutta ilmeni kaikkea pientä siinä samalla tietenkin joten kardaanirempan, takapyörän laakerit, muistaakseni molemmat uloimmat etuvetarit, jarrupalat eteen, taakse vetareitten stefat yms pikku nyplättävää.
Koneeseen, vaihteistoon ja perään tuoreet castrolin tuotteet. nämä siis viikonlopun aikana tehtiin kaverin kanssa sopivan pitkillä päivillä :)
ja bonuksena kytkimen vaihdoin alakautta nosturilla... aika ahtaita paikkoja tuli vastaan.
Viime kesänä Marmorilta hain kaikki puolat ja syttyvahvarit
ja tuli uudet FD5P0R tulpat samalla vaihdettua.
tietenkin jatkui orginaali yms vastaavilla osilla korjaamiset.
D2 alusta odottelee tallissa tukivarsijumppaa, siinä samallahan sen asentaa.
kaikki viat kun sai kerralla laitettua kuntoon ja eka testilenkki toimivalla kytkimellä nosti yllättyneen hymyn naamalle, voimaa tuntui olevan mukavasti ja pito tuntui oudolta kun takapotkuja aikasemmin ollut aina.
Jatkuu seuraavassa, ei kukaan jaksa liikaa lukea kerralla.
Comment