JAP3... Ten points... :-)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Talousharmaa 4G bitdi
Collapse
X
-
-
Dynamic, mihin kulmat on säädetty on 34cm kaaresta napaan.
Auto, millä ajelen taajamassa 32,5cm kaaresta napaan.
Showmode, jonka koodasin efficiency-tilaan, 31cm kaaresta napaan.
Olikohan Comfort jotain 38cm.
9,5x20" ET36 255/35-20" Nokian Hakka 8 nastat pyörii mainiosti dynamicissa (ja alempana) kun mankeloi etukaaret.
Ohessa pari tuoreempaa kuvaa matalimmassa asennossa. Pinnassa Nanolexin SI3D HD.
Comment
-
Ai saakeli tää on kyl hyvä.
Itselle heitetään nyt vkonloppuna Nanoled Si3D pinnoite. Oli tekijän mukaan loppunut tavarantoimittajalta HD versio. :) Olet ilmeisesti ollut tyytyväinen tuohon ?
Comment
-
Juu aika vaivaton ja huoleton tuo ohjaus on mulla ollut. Muutamilla muilla käyttäjillä ollut jotain pulmia itse purkin toiminnan kanssa. Satunnaisesti saattaa ilmoittaa, että auto liian matala, mutta ei mitään varsinaisia vikakoodeja ole antanut.
Tyytyväinen olen ollut pinnoitteeseen.
Comment
-
Rengastushan ei vaikuta pätkääkään tuohon mitä kaari-napa näyttää. Tuota samaa ihmeteltiin toisenkin kaverin kanssa. Sillä on sinkkuturbodiesel sedan 4G ja sen auto jää alimmillaan 32,5cm, kun mun auto menee 31cm. Mitään kikkoja en ole tehnyt lisämadalluksen eteen. Voiko bitdi ja single olla alustoiltaan niin erilaisia?
Comment
-
Ostin kokeeksi Rotiformin SPF DDT vanteet koossa 10x20" ET 35.
Menee biturboon kivasti kuluneilla jarrupaloilla, mutta uusilla ei tule menemään. Sinkkuturboisessa ja bitukassa on kyllä todella erilaiset jarrusatulat edessä. Sinkkuturboisen satulan ulkonema levyn pinnasta on aivan minimaalinen, kun bitukan satula tulee ulos useita senttejä.
Nämä ois muuten myynnissä, jos jota kuta kiinnostaa. Menee 4G A6, A7, B8 A4, A5 jne.
Comment
-
Talousharmaa 4G bitdi
Kyseessä siis samat vanteet mitkä aiemmissa kuvissa (Ostin japelta pois). Jotenkin tykkäsi huonoa hiekkatiestä. Pitää jotenkin fiksailla, kerran tarkoitus on käyttää talvivanteina noita.
Mutta video on kyl hieno. Ja niin on tuo bitdi.
Vielä kun facelift takavalot olisi niin [emoji1362]
Comment
-
OT, mutta eikös nuo Rotiformin valuvanteet ole sitä ihan samaa Kiinan valukuraa kuin kaikki muutkin "tuning-vanteet"? Takovanteet sitten erikseen. Jape voinee varmistaa, mutta veikkaan että hänelläkin alla olevat ovat aivan eri maailmasta kuin nuo markettimallit. Kieltämättä aika surkea pintakäsittely jos pienellä hiekkatiepyrähdyksellä menevät tuon näköisiksi.
Comment
-
Ei ne 3-osasetkaan mitään parhaita aina ole. Omat alkaa vatkata sadekelillä ihan hulluna maantienopeuksissa. :D
E: Suunnitteluvirhe kyllä. Siinä on juuri japen mainitsema ihmeellinen syvennys sisäkannussa. Eipä siinä, onneks Suomessa ei sada. :D
Comment
-
Koottavat tulee jenkeistä ja cast-malliset Kiinasta. Olen nähnyt viime aikoina monen merkkisiä uusia koottavia ja yksiosaisia takovanteita. Yllättävän monilla merkeillä myydään suoraan kieroja pyöriä. Kaveri osti taannoin pakkauudet Bentleyn takovanteet, joista kaikki oli kieroja jo ostaessa.
Tuohon vatkaamiseen sateella on ihan looginen selitys.
Monolook vanteen typerä rakenne. Sinne jää sisäkannuun typerän muotoinen syvennys josta vesi ei pääse pois sateella. Samaa olen nähnyt myös HREn vanteissa (vielä kalliimpi). Ovat ratkaisseet asian jälkeenpäin sellaisilla vedenohjaimilla, jotka heittää veden ulos vanteesta. Ei ole siis ainoastaan Rotiformin suunnittelun kukka. Akin mainitsemat vanteet (IND?) on just monolookit ja niistä ei pääse vesi ulos, mahdoton ajaa sateessa, tyhmää suunnittelua.
Perrierin vanteen hiekkatiellä ajettu ulkolaita näyttää miltä tahansa tämän päivän nykymuotivanteelta, jolla kevyt veny jättää vanteen ulkolaidan paljaaksi. On kyllä aika roisisti lähtenyt tuo lakkapinta aika kaukaa reunasta. Itse huomasin saman Rotan vanteilla (talvikäytössä!) ja olen nähnyt samaa myös Rohanan vanteissa ihan vähillä metreillä. Pinnat on tehty hienoiksi, ei kestäviksi, mikä on sääli. Perrier, vedä noi pulverilla yksiväriseksi ennen kun nakkaat nastat alle. Kestää varmasti parhaiten.
Noi mun 21" pyörät rullaa ihan ok satoi tai paistoi, kiitos Rimfixin, joka oikaisi yhden valmiiksi kieron vanteen. =D
Lopputulema. Itse pysyn mieluiten BBSn laadussa jos mahdollista, ei tule ylläyksiä.
Comment
-
Vieras
Se että jotain tehdään kiinassa ei tietenkään tarkoita että se on huonoa. Tuo Rotien ongelmakin on suunnittelupöydältä, niin täristämisen kuin värin lähdön osalta.
Eli pääkallopaikalle infoa niin asiat muuttuu tai sitten ei.
Comment
-
Comment
-
Muutamia päivityksiä:
S6 etu- ja takajarrut. Edessä 400mm ja takana 365mm.
Vanneurpo ostaa nykyään myös välikelivanteet, jotka tässä tapauksessa ovat orig 4G RS6 9,5x21" ET25 ja päällä Continental 255/30-21".
Jarruhommista iso kito STR-Solutions ja JP Sorvituning, tarralogot jarruihin teki Eteippi.fi.
Sovitus näillä vanteilla on sen verran nafti, että kaaret piti mankeloida, takajarrulevyistä täytyi sorvata -2,5mm ja camber kääntää -2,25 asteeseen.
Tulevia talvipyöriäkin soviteltiin jarrujen laiton yhteydessä. Orig RS5 rotor koossa 9x20" ET26.
Comment
-
Tämä setti natsaa jarruineen päivineen todella hyvin! IMO jopa parempi lookki kuin Rotiformeilla.
Comment
Comment