Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Talousharmaa 4G bitdi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    JAP3... Ten points... :-)

    Comment


    • #62
      Tälläsen ku sais ??

      Comment


      • #63
        Paljonkos sulla on kaaresta napaan mitta normaalilla ajokorkeudella mitä käytät?
        Onko paljonkin matalampi kun mitä vagcom huijauksella olisi saanut, vai kokeilitko edes sitä?

        Pyörikö toi 9,5x20" ET36 255/35-20 setti ongelmitta ilman kaarien mankelointia madalluksella?

        Comment


          #64
          Dynamic, mihin kulmat on säädetty on 34cm kaaresta napaan.
          Auto, millä ajelen taajamassa 32,5cm kaaresta napaan.
          Showmode, jonka koodasin efficiency-tilaan, 31cm kaaresta napaan.
          Olikohan Comfort jotain 38cm.

          9,5x20" ET36 255/35-20" Nokian Hakka 8 nastat pyörii mainiosti dynamicissa (ja alempana) kun mankeloi etukaaret.

          Ohessa pari tuoreempaa kuvaa matalimmassa asennossa. Pinnassa Nanolexin SI3D HD.




          Comment


          • #65
            Ilmeisesti toi purkki hoitaa hommansa niin, että tollasillakaan madalluksilla ei jousitukseen tule vikakoodeja?

            Comment


            • #66
              Ai saakeli tää on kyl hyvä.
              Itselle heitetään nyt vkonloppuna Nanoled Si3D pinnoite. Oli tekijän mukaan loppunut tavarantoimittajalta HD versio. :) Olet ilmeisesti ollut tyytyväinen tuohon ?

              Comment


                #67
                Juu aika vaivaton ja huoleton tuo ohjaus on mulla ollut. Muutamilla muilla käyttäjillä ollut jotain pulmia itse purkin toiminnan kanssa. Satunnaisesti saattaa ilmoittaa, että auto liian matala, mutta ei mitään varsinaisia vikakoodeja ole antanut.
                Tyytyväinen olen ollut pinnoitteeseen.

                Comment


                • #68
                  Mä en saa tuolla purkilla matalemmaksi kuin 32,5mm kaaresta napaan? Showmodeen jos laittaa sen -55mm niin tuohon korkeuteen jää. Oletko tehnyt jotain muita toimenpiteitä? Rengastus on 255/35/20.

                  Comment


                    #69
                    Rengastushan ei vaikuta pätkääkään tuohon mitä kaari-napa näyttää. Tuota samaa ihmeteltiin toisenkin kaverin kanssa. Sillä on sinkkuturbodiesel sedan 4G ja sen auto jää alimmillaan 32,5cm, kun mun auto menee 31cm. Mitään kikkoja en ole tehnyt lisämadalluksen eteen. Voiko bitdi ja single olla alustoiltaan niin erilaisia?

                    Comment


                    • #70
                      Herranen aika miten seksikkäät äänet on dieseliksi! Aivan todella mahtavat! Seksikäshän tämä koko laitos on ei siinä ;)

                      Comment


                      • #71
                        D3 Kaseissa sporttialusta on ainakin matalempi kun perus. En tiedä onko näissä eroa.

                        Comment


                          #72
                          Ostin kokeeksi Rotiformin SPF DDT vanteet koossa 10x20" ET 35.
                          Menee biturboon kivasti kuluneilla jarrupaloilla, mutta uusilla ei tule menemään. Sinkkuturboisessa ja bitukassa on kyllä todella erilaiset jarrusatulat edessä. Sinkkuturboisen satulan ulkonema levyn pinnasta on aivan minimaalinen, kun bitukan satula tulee ulos useita senttejä.

                          Nämä ois muuten myynnissä, jos jota kuta kiinnostaa. Menee 4G A6, A7, B8 A4, A5 jne.


                          Attached Files

                          Comment


                            #73
                            Tein eilen tämmöisen minuutin siivun A6sta.

                            [ame]http://vimeo.com/176664763[/ame]

                            Comment


                            • #74
                              Hieno pätkä! Minkälaisella kopterikameralla on kuvailtu on hienoa kuvaa.

                              Comment


                                #75
                                Phantom 4 kopterilla ja muut DJI Osmolla.

                                Comment


                                  #76
                                  Eipä kestänyt hiekkatietä kauhean hyvin takimmaiset vanteet. Havaintoa värikoodista?
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_6733.JPG
Views:	1
Size:	472,7 Kt
ID:	1633452
                                  Viimeksi muokannut okkim; 3.8.2016, 12:24. Perustelu: Pientä rivitystä.

                                  Comment


                                    #77
                                    Onko toi rotiform laatua?
                                    En kyllä ihmettelis, kun niiden "laadukasta" pintakäsittelyä olen ihaillut.

                                    Comment


                                      #78
                                      Talousharmaa 4G bitdi

                                      Kyseessä siis samat vanteet mitkä aiemmissa kuvissa (Ostin japelta pois). Jotenkin tykkäsi huonoa hiekkatiestä. Pitää jotenkin fiksailla, kerran tarkoitus on käyttää talvivanteina noita.

                                      Mutta video on kyl hieno. Ja niin on tuo bitdi.
                                      Vielä kun facelift takavalot olisi niin [emoji1362]
                                      Viimeksi muokannut perrier; 3.8.2016, 16:42. Perustelu: Tarkennus

                                      Comment


                                        #79
                                        Joillakin rotiformin vanteilla ei voi ajaa yli 80km/h sateessa ilman hillitöntä tärinää, noilla ei sit näköjään voi ajaa hiekkatiellä.

                                        Nättejähän noi on, laatu vain ei kohtaa hintaa.

                                        Comment


                                        • #80
                                          OT, mutta eikös nuo Rotiformin valuvanteet ole sitä ihan samaa Kiinan valukuraa kuin kaikki muutkin "tuning-vanteet"? Takovanteet sitten erikseen. Jape voinee varmistaa, mutta veikkaan että hänelläkin alla olevat ovat aivan eri maailmasta kuin nuo markettimallit. Kieltämättä aika surkea pintakäsittely jos pienellä hiekkatiepyrähdyksellä menevät tuon näköisiksi.

                                          Comment


                                            #81
                                            Kyllä, takana lukee designed in USA, made in china. Ainakin näin omissa ccv:ssä

                                            Comment


                                            • #82
                                              Ei ne 3-osasetkaan mitään parhaita aina ole. Omat alkaa vatkata sadekelillä ihan hulluna maantienopeuksissa. :D

                                              E: Suunnitteluvirhe kyllä. Siinä on juuri japen mainitsema ihmeellinen syvennys sisäkannussa. Eipä siinä, onneks Suomessa ei sada. :D
                                              Viimeksi muokannut Zoml; 4.8.2016, 11:04. Perustelu: lisäys

                                              Comment


                                                #83
                                                Koottavat tulee jenkeistä ja cast-malliset Kiinasta. Olen nähnyt viime aikoina monen merkkisiä uusia koottavia ja yksiosaisia takovanteita. Yllättävän monilla merkeillä myydään suoraan kieroja pyöriä. Kaveri osti taannoin pakkauudet Bentleyn takovanteet, joista kaikki oli kieroja jo ostaessa.

                                                Tuohon vatkaamiseen sateella on ihan looginen selitys.
                                                Monolook vanteen typerä rakenne. Sinne jää sisäkannuun typerän muotoinen syvennys josta vesi ei pääse pois sateella. Samaa olen nähnyt myös HREn vanteissa (vielä kalliimpi). Ovat ratkaisseet asian jälkeenpäin sellaisilla vedenohjaimilla, jotka heittää veden ulos vanteesta. Ei ole siis ainoastaan Rotiformin suunnittelun kukka. Akin mainitsemat vanteet (IND?) on just monolookit ja niistä ei pääse vesi ulos, mahdoton ajaa sateessa, tyhmää suunnittelua.

                                                Perrierin vanteen hiekkatiellä ajettu ulkolaita näyttää miltä tahansa tämän päivän nykymuotivanteelta, jolla kevyt veny jättää vanteen ulkolaidan paljaaksi. On kyllä aika roisisti lähtenyt tuo lakkapinta aika kaukaa reunasta. Itse huomasin saman Rotan vanteilla (talvikäytössä!) ja olen nähnyt samaa myös Rohanan vanteissa ihan vähillä metreillä. Pinnat on tehty hienoiksi, ei kestäviksi, mikä on sääli. Perrier, vedä noi pulverilla yksiväriseksi ennen kun nakkaat nastat alle. Kestää varmasti parhaiten.

                                                Noi mun 21" pyörät rullaa ihan ok satoi tai paistoi, kiitos Rimfixin, joka oikaisi yhden valmiiksi kieron vanteen. =D

                                                Lopputulema. Itse pysyn mieluiten BBSn laadussa jos mahdollista, ei tule ylläyksiä.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Se että jotain tehdään kiinassa ei tietenkään tarkoita että se on huonoa. Tuo Rotien ongelmakin on suunnittelupöydältä, niin täristämisen kuin värin lähdön osalta.
                                                  Eli pääkallopaikalle infoa niin asiat muuttuu tai sitten ei.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Jenkkien kanssa kun on ollut tekemisissä, niin: Asiaa ei myönnetä, se on asiakkaan vika ja yksittäistapaus.

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Piti ihan laittaa itselle muistiksi ja muillekin vinkiksi kuvat VCDSn näytöltä, miten koodataan takalasin pyyhin pois päältä (peruuttaessa pyyhkijän ollessa tihkulla) ja start / stop delete.
                                                      Ohessa myös pari tuoretta kuvaa kotipesästä ja yksi jossa daytona grey hehkuu auringossa.

                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Muutamia päivityksiä:

                                                        S6 etu- ja takajarrut. Edessä 400mm ja takana 365mm.
                                                        Vanneurpo ostaa nykyään myös välikelivanteet, jotka tässä tapauksessa ovat orig 4G RS6 9,5x21" ET25 ja päällä Continental 255/30-21".
                                                        Jarruhommista iso kito STR-Solutions ja JP Sorvituning, tarralogot jarruihin teki Eteippi.fi.

                                                        Sovitus näillä vanteilla on sen verran nafti, että kaaret piti mankeloida, takajarrulevyistä täytyi sorvata -2,5mm ja camber kääntää -2,25 asteeseen.

                                                        Tulevia talvipyöriäkin soviteltiin jarrujen laiton yhteydessä. Orig RS5 rotor koossa 9x20" ET26.




                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Tämä setti natsaa jarruineen päivineen todella hyvin! IMO jopa parempi lookki kuin Rotiformeilla.

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Askartelin tänään tämmösen (liitteenä kuvia) eBaysta tilaamani EZ lipan A6n etupuskurin alle. 48€ toimitettuna, ei kallis.
                                                            Attached Files

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Onko tuo lippa pelkästään kaksipuolisella teipillä kiinni, vai tuliko ruuvivarmistuksia? Ilmeisesti taipuu hyvin puskurin muotoihin? Näyttää sopevalta kyllä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X