Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C4 2.5 TDIq avant jarrupäivitys.

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen
    Ei siitä nätti tullu mutta on nyt sitte korjattuna kivieniskumassaa päälle.
    Ei siitä nätti tullut, mutta on ehjä. Kiveniskumassaa menossa vielä päälle. Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453195723573.jpg
Views:	1
Size:	184,0 Kt
ID:	1629797
    Viimeksi muokannut arto s; 23.1.2016, 16:08.

    Comment


    • #32
      Tästä innostuneena kuskin puolelta sisälokari auki. Ei perkele lähes yhtä paskana. Huomisellekin sitte hommaa, onko muut kurkkinu lokarien taakse mitä löytyy?
      Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453212148734.jpg
Views:	1
Size:	71,3 Kt
ID:	1629800

      Comment


      • #33
        Kuskin puolen sisälokarin irrotin ja ei siellä näkynyt ruostetta käytännössä ollenkaan. Aika huonoon kuntoon sulla menny noi...

        Comment


        • #34
          Ohhoh, kyllä on rutto käyny... onko tää kuin yleistä C4ssa?

          Omassa ei uskalla kyllä yhtään lähemmin noita paikkoja syynätä. :D

          Comment


          • #35
            Ruosteen määrästä voisi arvioida että on ollu jo reikä silloin kun ostin tän. Tämä auto oli saksasta myyty puolaan jossa ollut vuoden jonka jälkeen ollu mulla 5v.

            Niin ja peräkontinluukku on vaihtokunnossa oli vesireijjissä tulpat pakoilla silloin osto vaiheessa, peli oli silloin jo pelattu vaikka suojaöljyllä yritti vielä pelastaa.

            Comment


            • #36
              Aika moneen urssiin olen kurkannut tuonne ja voin sanoa ettei järin yleistä ole. Huono tuuri käynyt, erikoista että molemmin puolin vielä. Peräkontin luukut sen sijaan mätänevät hyvinkin useasti.

              Comment


              • #37
                Aika hurjan näköinen. Pahinta mitä mä olen nähnyt on pieni pintaruoste tuossa kohtaa..

                Comment


                • #38
                  Noin isot palat lähti ennenkö oli kovaa peltiä vastassa. Yhtään ei tienny päältä päin sen verran hyvää orkkis kiveniskumassa ulkopuolella helmassa.

                  Comment


                  • #39
                    Ai saatana.. Pitää varmaan nyt odotella että saat omas korjattua ennen kuin ruvetaan putkenpäitä sovittaan :D

                    Comment


                    • #40
                      Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon jos torstaina laitettais putkenpäät.
                      Viimeksi muokannut Sleepy2; 20.1.2016, 12:07. Perustelu: Kuvalliset hymiöt kielletty.

                      Comment


                      • #41
                        No katotaan jos torstaina onnistuisi :)

                        Comment


                        • #42
                          Erä voitto kuskin puolikin korjattu, löytyi jopa romujen seasta uudet kuraläpät. Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453296821461.jpg
Views:	1
Size:	183,4 Kt
ID:	1629804

                          Comment


                          • #43
                            Voi perse seuraavaksi vittuilee suutin missä neulan asentotunnistin, vikakoodin antoi viimmeviikolla. Mitenkä se varsinaisesti hajoaa ja mikä on sen toiminta periaate?
                            Viimeksi muokannut To87; 21.1.2016, 22:00.

                            Comment


                            • #44
                              Se haistelee ylivuotopulsseja paluulinjasta. Aika mahdoton korjata kotikonstein.

                              Comment


                              • #45
                                Selvä juttu. Onneksi kadoksissa ollu varasuutin settikin löytyi niin saa käydä korjaamolla vaihdattaas kärjen rikkinäisestä ehjään runkoon.

                                Comment


                                • #46
                                  No ei kyllä haistele mitään paluulinjan ylivuotopulsseja...




                                  Comment


                                  • #47
                                    Pystyikös tuota mittaamalla vielä todentamaan että on paskana?

                                    Comment


                                    • #48
                                      En ole perehtynyt tuon sielunelämään sen kummemmin, oon heittänyt viallisen mäkeen ja laittanut toimivan tilalle. Ei nämä tdi:t ole niin tuttuja kui nuo esikammiokoneet.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Kävin juuri muutoskatsastamassa tämän auton, nyt on otteessa muutokset.
                                        Viimeksi muokannut arto s; 26.1.2016, 14:44. Perustelu: Ne emojit..

                                        Comment


                                        • #50
                                          Tuo helmakotelon päädyn ruostuminen on tullut parissa autossa vastaan. Siellä sisälokasuojan takana on sellainen typerä hylly johon jää kaikki märkä kura ja paska muhimaan ja hieromaan sitä kotelon päätyä vasten. Yhdestä A6:sta just viime kesänä heppailin hyvin saman näköiset reiät ehjäksi.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen
                                            Vuosikatsastus hoitui samalla käynnillä käsijarru jostain syystä jumissa kun vain toinen puoli otti. Pitää nyt vielä ottaa paikat auki ja testailla.
                                            Vuosikatsastus hoitui samalla käynnillä. Käsijarru oli jostain syystä jumissa, kun vain toinen puoli otti. Pitää nyt vielä ottaa paikat auki ja testailla.
                                            Viimeksi muokannut arto s; 26.1.2016, 14:45. Perustelu: Koita jooko vähän panostaa niiden välimerkkien käyttöön. Ensikerralla ihan itse.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Samanlainen jemma on vw:n tuotteissa yleinen. Jarrut pitää muutoskatsastaa vaikka ei kone vaihdu?

                                              Comment


                                              • #53
                                                Jos vertailu kohteena esim abc moottori niin 110kw saa quattrossa olla vakio jarruilla. Jarrut on 100% läpi käyty joku vain nyt kun ei pelaa.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Jos muutoskatsastetaan kasvaneille tehoille ja verrokissa on paremmat jarrut. Periaatteessa tuo kai rinnastetaan moottorin vaihtoon, mutta nykyään onnistuu muutoskatsastuksella, kun on vanhempi, kuin Euro3.

                                                  Edit.

                                                  Toisen takasatulan räikkä on varmaan sitten jumissa, jos käsijarru ei pidä ja käyttöjarru toimii.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Käytän 95% tapatalkkia puhelimen kautta tämän forumin lukemiseen. Joten ei aina hoksaa ehdi ajatuksella kirjoittaa...

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Takajarrut on nyt aukaistu, ainut mikä ei toiminu hyvin oli vaijjerit. Jos oikein muistan niin 3v vanhat vaijjerit, kuoret satulan päästä rullalla.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Vanhat vaijjerit on nyt irti, näyttää pahasti siltä että kardaani alas. Vuosia taas menny, eikä se pidikkeen kierreosa näytä hyvältä.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Vähän huonoja kokemuksia täällä tarvikevaijereista. C4:ssä oli muistaakseni vielä sentin parin ero vaijereissa jota tarvikevalmistajat ei käsittääkseni huomioi. Alkuperäiset kannattaa hommata vaikka vähän maksaakin.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Ainakin moponetissä myydään vasenta ja oikeaa.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Jätä ne Motonetin vaijerit kauppaan ja osta alkuperäiset esim. Tepon kautta. Varma valinta pitkäksi aikaa. Toimii ne varaosa vaijeritkin sen katsastuksen ajan, mutta seuraavana talvena saat jo olla uudelleen kiroilemassa niiden kanssa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X