Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C4 2.5 TDIq avant jarrupäivitys.
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Ruosteen määrästä voisi arvioida että on ollu jo reikä silloin kun ostin tän. Tämä auto oli saksasta myyty puolaan jossa ollut vuoden jonka jälkeen ollu mulla 5v.
Niin ja peräkontinluukku on vaihtokunnossa oli vesireijjissä tulpat pakoilla silloin osto vaiheessa, peli oli silloin jo pelattu vaikka suojaöljyllä yritti vielä pelastaa.
Comment
-
Aika moneen urssiin olen kurkannut tuonne ja voin sanoa ettei järin yleistä ole. Huono tuuri käynyt, erikoista että molemmin puolin vielä. Peräkontin luukut sen sijaan mätänevät hyvinkin useasti.
Comment
-
Tuo helmakotelon päädyn ruostuminen on tullut parissa autossa vastaan. Siellä sisälokasuojan takana on sellainen typerä hylly johon jää kaikki märkä kura ja paska muhimaan ja hieromaan sitä kotelon päätyä vasten. Yhdestä A6:sta just viime kesänä heppailin hyvin saman näköiset reiät ehjäksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinenVuosikatsastus hoitui samalla käynnillä käsijarru jostain syystä jumissa kun vain toinen puoli otti. Pitää nyt vielä ottaa paikat auki ja testailla.Viimeksi muokannut arto s; 26.1.2016, 14:45. Perustelu: Koita jooko vähän panostaa niiden välimerkkien käyttöön. Ensikerralla ihan itse.
Comment
-
Jos muutoskatsastetaan kasvaneille tehoille ja verrokissa on paremmat jarrut. Periaatteessa tuo kai rinnastetaan moottorin vaihtoon, mutta nykyään onnistuu muutoskatsastuksella, kun on vanhempi, kuin Euro3.
Edit.
Toisen takasatulan räikkä on varmaan sitten jumissa, jos käsijarru ei pidä ja käyttöjarru toimii.
Comment
Comment