Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C4 2.5 TDIq avant jarrupäivitys.

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C4 2.5 TDIq avant jarrupäivitys.

    Alkuperäinen suunnitelma oli laittaa a8 sin hp2 satulat eteen. Tänään sovitin sitte tilattuja a8 mallin 314x30 levyjä, kas kummaa levy on 10mm liian syvällä pökkää tolpaan. Olisko sakemanni lähettäny väärät levyt sitte.
    Tarkistin vielä tilauksen ja siinä tosiaankin luki A8/S6 c4 käypänen levy. Laitoin levyn ja navan väliin 10mm rautaa, kokeilin hp2 satulaa paikaille joka vaatisi pientä hiontaa kiinnitysraudan osalta. Tuli sitten mieleen että hyllystä löytyy 4 mäntäiset brembotkin jotka on peräisin bmw 728 e38. Yllätys että nämä satulat jopa saisi sovitettua ehkä helpommin. Mittailin että brembot tulisi vain noin 5mm ulommas kun hp2 satula.

    Edit. Kattelin noita jarrulevyjä niin 321x30 eli C5 koppasessa olisi sama offsetti kun C4 288x25 levyssä. Pitää tilata sitte tuollaiset tilalle.
    Viimeksi muokannut To87; 8.12.2015, 00:11.

  • #2
    Pari kuvaa
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Tdi oma pyörännapa on 4A0407615B ja taas s6 napa on 441501653b, ainakin kun kuvia kattelee niin erona olisi se että s6 napa tulisi juuri sen 10mm kauemmas tolpasta.
      Onko nämä navat vaihto kelpoisia keskenään ?

      Hankitaan hp2 sopivat tolpat niin menee bolt on ratkaisuna.
      Viimeksi muokannut To87; 8.12.2015, 09:43.

      Comment


        #4
        Ite kyllä ennemmin laittaisin noi Brembot kuin HP2:set. :)

        Comment


          #5
          Navat on vaihtokelpoiset, laakeri kaikissa sama.

          Comment


          • #6
            Jos joku pystyy vahvistaan tuon mun teorian että vaihtamalla navan saan tuon a8 levyn sopimaan.
            Tänään sain takajarrut vaihdettua urs4 satulat ja 269x20 levyt. Satulan kiinnitys raudan ja nilkan väliin piti laittaa 2 prikkaa passaaman pidike keskelle.

            Comment


            • #7
              Tuli otettua ruosteet kiinni tuolta tolpan kolosta molemmat puolet, pinta ruosteessa vasta. Maalina oli 3 kerrosta crc galvacolor, päälle 4 kerrosta kiveniskumassaa.
              Attached Files
              Viimeksi muokannut To87; 9.12.2015, 17:25.

              Comment


              • #8
                Taitaa olla perästä joku laakeri paskana prkl.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Tulipa pudotettua pakoputkin alas ja silvottua paloiksi. Joskus biltema myi haitari/joustoputkea, mutta ei ole enää näkyny mistä vois saada sitä onko tullu vastaan. Normi 3" joustokappale on niin perhanan iso ja on kolhiintunu jo pilalle.

                  Comment


                    #10
                    Mätänetistä: http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2...oustoelementit

                    Comment


                    • #11
                      Kappas kepponen monesti kiertäny seinäjoen mätänetissä kyseiset hyllyt eikä oo ollu. No ei ihme sillä saldo sivujen mukaa 0 sjoki tälläkin hetkellä.

                      Comment


                      • #12
                        Tolpat (hp2) on nyt puhallettu ja maalattu, tänään sain yhden tolpan paikoille.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Talvivanteet onneksi mahtuu näitten jarrujen kanssa, passatin jotkut org 16".
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            7" vanne? Mikä et?
                            Mulla pitäisi olla joku et32 jotta sopisi CAC satuloiden kanssa.
                            Et42 8,5 tuumanen vanne kaipas 10mm spacerin

                            Comment


                            • #15
                              Eli et38 7" leveys jahas oli ne replicat pm italy.
                              Viimeksi muokannut To87; 2.1.2016, 15:00.

                              Comment


                              • #16
                                Tänään olikin koko päivä aikaa turata autoa. Jarrupalat puttuu enää etujarruista muuten valmis. Pakoputkea nikkaroin sitte loppu ajan ja sekin tuli heppiin ja osaksi valmiiksi. Vielä pitäisi haaroittaa putki ennen peräpönttöä 3" ohitus läpälle.
                                Viimeksi muokannut To87; 5.1.2016, 11:31.

                                Comment


                                • #17
                                  Nappia painamalla tuolta piipusta pitäisi tulla savu ulos.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • #18
                                    En muistanu ostaa hylsyä satulan pulteille, muuten olisi valmista. Pakoputken läppäkin toimii jopa, jatko johto nyt sattui oleen väärä toisesta päästä. Löytyisikö kaupasta ehkä tuohon sopiva naaras/naarasliitin. Varapyöräkoteloon tein reijjän takanurkkaan nii org johto riitti.

                                    Edit. Sopiva hylsy roikkui työkaluseinällä ei vain muistanu.
                                    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1452086182519.jpg
Views:	1
Size:	187,6 Kt
ID:	1629656
                                    Attached Files
                                    Viimeksi muokannut To87; 6.1.2016, 19:19.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Meneekö nuo Urssin jäähdytetyt takajarrut suoraan paikalleen, ettei tarvii tehdä satulankannakkeelle mitään uusia reikiä tai muuta vastaavaa?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Menee heittemällä, omassa piti hiukan prikoilla passata satulaa ulospäin.
                                        Viimeksi muokannut To87; 8.1.2016, 19:27.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen teksti
                                          Kauppa keikan kävin tekees ilmaa tuntuis olevan vielä, oli sen verran liukasta että ei pystyny oikeen kunnolla testaan.
                                          Vaihdelaatikko toimii huomattavasti jouheammin nut kun uudet castrolit sisällä.
                                          Kauppakeikan kävin tekemässä, ilmaa tuntuisi jarruissa vielä olevan. Oli sen verran liukasta, etti kunnolla pystynyt testaamaan.
                                          Viimeksi muokannut arto s; 23.1.2016, 16:02. Perustelu: Malliksi.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Hyvä tietää että takajarrut passaa suoraan paikalleen.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Tämä ihana pakkanen kiusaa starttimoottoria, eilen ja tänä aamuna ensimmäinen käynnistys 4 kertaa klak sitte vasta starttaa. Olikos nämä 2.5tdi startit täysin huollettavissa laittais hiilet ja uuden solenoidin.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Hiilet tuli haettua 9€ oli paikallinen hinta, hiilipaketissa lukee bsx151 bosch starter.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja alkupräinen
                                                  Startti tuli nyt sitte vain puhditettua oli törkyinen sisältä, hiilet oli hyvin uuden näköiset ja ankkurin pään putsaus. Nyt kun starttailin niin ainakin herkästi lähti pyörittään...
                                                  Startti tuli sittenkin vain putsattua, oli hyvin törkyinen sisältä. Hiilet olivat uuden näköiset ja ankkurin päässä riitti puhdistus. Nyt startatessa lähtee herkästi pyörimään.
                                                  Viimeksi muokannut arto s; 23.1.2016, 16:05. Perustelu: Malliksi.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Kävi ilmeisesti niin että kun vaihdoin hukkaporttiin vahvemman jousen, on ahdin mallia portiton tai kinuski bleed venttiili paskana. Nyt ottaa sen 2 kiloa ahtoja 3-4 vaihteelta ainakin.

                                                    Jarrujakin sai nyt kokeiltua oli kuiva lumeton asfaltin pätkä, raju ero vakioilla ja näillä hp2 lla.
                                                    Viimeksi muokannut arto s; 23.1.2016, 16:06. Perustelu: Emojit kuikkaan

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Tuli sormella painaen reikä oik puolen helmapellin päätyyn, siinä kun 5min pyöritteli vinkuun laitettavaa 50mm katkaisulaikkaa oli reikä valmis.
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Tuossa S6:ssa kun on käsittääkseni isommalla kierteellä raidetangot, niin vaihdoitko myös raidetangot S6:sta vai käykö A6:n tangot S6:n tolpan olkavarteen?

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Ihan vakio a6 raidetangot ja päät on, käy urs6 tolppaan suoraa.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Olis yksi hp2 satula setti ylimääräisenä varastossa. ;-)

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X