Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C5 2.7Biturbo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Homma jatkui luonnollisesti etupään jarrupokan muodossa. Levyiksi tuli Girodiscin 350mm kelluvat levyt, satuloina toimii Brembon 18z jotka lasikuulapuhalsin ja vetäsin ruiskulla neonkeltaisiksi. Paloiksi Ebc yellow stuff, joista piti maalata hiposteluna näkyviin jäävän keltaiset osat mustiksi. Ja Porvoon mittaletkusta vielä uudet teräspunosletkut kavereiksi.
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Nuo satulat osuu kyllä silmään :) Saat pestä ahkerasti ;)

      Comment


      • #63
        Itse myös kaavailin omia vastaavia satuloita saman väriseksi. Oliko käytössä ihan jarrusatula maalia vai normaalia väriä? Itse selaillut Foliatecin tuotteita.

        Comment


        • #64
          Juurikin foliatecin jarrusatulamaalia, jostain löysin heidän omaa ohennetta että tuli ruiskunkin läpi. En viitsinyt alkaa pensselöimään paremman pinnan toivossa.

          Jäi sen oloinen pinta että eiköhän nuo painepesurilla puhtaaksi tule, ainakin nuo tallissa kerääntyvät pölyt :)

          Comment


          • #65
            Sisustahommia tässä joutessa. Corbeaun penkit oli lojunut jo jokusen vuoden odottamassa paikkaansa, ne lähti verhoojalle jossa vaihdettiin keskiosat alcantaraan ja tikkaukset sointumaan jarrusatuloiden väriin. Samalla kävi myös vaihdekepin pussi & nuppi, käsijarrukahva sekä ratti jotka sai saman hoidon. Vähän väriä kabiininkin synkkyyteen. Hiilarilistatkin ilmestynyt oviin&kojelautaan sekä tuohon käsijarrukahvan ympäristöön.

            Penkeille teurastin purkupenkeistä orkkis kiskot, joista kaikki ylimääränen pois ja hitsasin tukevaksi näkemäni kannakkeet. Lopuksi tietty mustaa pintaan.
            Attached Files
            Viimeksi muokannut Jäp1; 3.5.2023, 07:34.

            Comment


            • #66
              Seuraavana vuorossa oli voimansiirron saattaminen loppuun ennen moottorin rakentelua. Jyväskylän tradilta löytyi B5 risan vaihdelaatikko, johon vaihtui JHM syncrot ja quaifen diffi. Heti perään istutin vielä T3 tyypin torsenin paikallensa. Sitten loota saikin pesun ja vähän maalia pintaan niin on sitten kiva laittaa paikallensa. Kaverikuvassa vakio loota vieressä josta näkee kuinka paljon pikku puunailulla saa ulkonäköä kohennettua.

              Kannet (2.4) käytin myös tuossa aikaisemmin jo koneistamolla ajatuksena että käydään läpi että kaikki kunnossa ja vaihdetaan venttiilinvarrenkumit uusiin. Ja hyvä että tuli käytettyä, löytyi yksi katkennut imuventtiilin jousi mikä ei onneksi ollut tuhoa saanut aikaiseksi. Noilla kansillahan oli ajeltu edellisen rempan jälkeen muistikuvan mukaan ~3-5tkm jossa vaihdettiin myös noi jouset. Nuo olivat siis FCP:n ja uusiksi tuli Supertechin jäykemmät jouset titaanisilla retainereilla. Ennestään sieltä löytyi jo +1mm venttiilit sekä 2.8 nokat. Kohdistelin myös imukanavat tunerin imusarjaan sopiviksi ennen koneistamokäyntiä.

              Comment


              • #67
                Millä maalasit lootan? Tuli kyllä kivan näköinen, nimim. itsellä on samannäköinen ;)

                Comment


                • #68
                  VHT epoksilla, sillä tullut jos jonkinlaista osaa suihkittua tuosta.
                  Viimeksi muokannut Jäp1; 18.2.2025, 11:18.

                  Comment

                  Working...
                  X