Historia lyhykäisyydessään:
- ursyncro siirtyy Kuroselta meikäläisen omistukseen maaliskuun alkupuolella 2006
- moottorivaihtoehtoja pähkäillään 10VT <> 20VT
- Ramin kanssa syntyvät kaupat KG:stä ja muista tarpeellisista kilkkeistä
Herroja Kuronen ja John kiitän tässä vaiheessa erittäin asiallisesta, miellyttävästä ja joustavasta kaupanteosta!
Passatin tekniikanvaihdos ja muutoskatsastus olisi tarkoitus toteuttaa kesäkuussa, ratapäiville Motoparkkiin se joka tapauksessa ilmestynee. Toivotaan ainakin parasta.
Tässä vaiheessa hakusessa olisi Urkin oikeanpuoleinen raidetanko, mahdollisimman paljon alkuperäistä GT-rattia vastaava nahkaruori ja 15" BBS RM käyvät ulkokehät. Jarrupäivitystäkin tehdään, joten eteen sopivaa päivitysosaa voi myös tarjota.
Peltiremppaa/yleiskunnostusta tehdään pidemmällä aikajänteellä. Ulkoasu tulee olemaan "käyttöautolook", ajettavuus/menohalut pidetään etusijalla, vaikkakin laite palvelee myös perheen kuljetusfunktiota.
Kuvia ja projektin vaiheita päivitän, kunhan päivitettävää löytyy. Ja tästä siis lähdetään liikkeelle:

- ursyncro siirtyy Kuroselta meikäläisen omistukseen maaliskuun alkupuolella 2006
- moottorivaihtoehtoja pähkäillään 10VT <> 20VT
- Ramin kanssa syntyvät kaupat KG:stä ja muista tarpeellisista kilkkeistä
Herroja Kuronen ja John kiitän tässä vaiheessa erittäin asiallisesta, miellyttävästä ja joustavasta kaupanteosta!
Passatin tekniikanvaihdos ja muutoskatsastus olisi tarkoitus toteuttaa kesäkuussa, ratapäiville Motoparkkiin se joka tapauksessa ilmestynee. Toivotaan ainakin parasta.
Tässä vaiheessa hakusessa olisi Urkin oikeanpuoleinen raidetanko, mahdollisimman paljon alkuperäistä GT-rattia vastaava nahkaruori ja 15" BBS RM käyvät ulkokehät. Jarrupäivitystäkin tehdään, joten eteen sopivaa päivitysosaa voi myös tarjota.
Peltiremppaa/yleiskunnostusta tehdään pidemmällä aikajänteellä. Ulkoasu tulee olemaan "käyttöautolook", ajettavuus/menohalut pidetään etusijalla, vaikkakin laite palvelee myös perheen kuljetusfunktiota.
Kuvia ja projektin vaiheita päivitän, kunhan päivitettävää löytyy. Ja tästä siis lähdetään liikkeelle:


Comment