Monelle tuttu Audi siirtyi minulle. Järkevällä tekniikalla toteutettu paketti ja muutenkin asiallinen S4. Luultavammin jotakin pientä muutosta tapahtuu tekniikalle. Toivottavasti homma pysyisi jotenkin hanskassa, koska kuulemma näihin saa ja pystyy laittamaan dollareita hieman useampiakin. En ole hääppönen runon vääntäjä, mutta paikkailen sitä kuvilla.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116574 tuolla juttua edellisen omistajan toimesta
Tekniikka
- 2.7 Bi-turbo (AGB)
- Turboina Garret t25bb
- Milltek RST Cat-back, race kateilla.
- 3'' Dp:t
- Erikoismoottori.fi softa
- RS4 putsarin kotelo K&N paneelilla
- RS4 maf
- RS4 Y-putki
- SRM SMIC
- XS-Bipipet
- 630 dekat
- 044 bensapumppu
- TFSI-puolat
- Fidanza alumiini VP
- RS4 asetelma
- 4-lapainen jousittamaton sintteri by Pasi Ojennus
- Short shifter
- Jäykät vaihdelaatikon ja moottorin tukikumit.
- Kaikki ahtoletkut keltaista samcoa
Tehtävää
Isommat turbot [COLOR="Lime"]Garretit saivat billetti siivet ja päivitetyn laakerisarjan[/COLOR]
H-profiili veivit [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Jakopäähuolto
Kumiletkujen vaihtoa
Koneen, laatikon sekä perän tukikumit [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Downpipet
Vaparin kannet [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Kansien huolto [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Uusi kytkin
Kuvia on kiva katsella niin täällä niitä on;http://ierik.kuvat.fi/kuvat/Auto/Audi+S4+B5/
Heti miten piti alkaa säätämään, autoa ylöspäin noin 4cm.
Samalla kertaa tutkailua auton alla, sieltä löytyikin pientä hommaa;
Suojakumien vaihtoa, Eteen oikealle sisä ja taakse vasen sisä. Homma hoitui mainiosti paikallisella Audi huoltamolla, tattista vaan Akaan ajoneuvopalvelu.
Kallionpalaset pois, molemmilta puolilta
Mikäs tälläsen aiheuttaa?
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116574 tuolla juttua edellisen omistajan toimesta
Tekniikka
- 2.7 Bi-turbo (AGB)
- Turboina Garret t25bb
- Milltek RST Cat-back, race kateilla.
- 3'' Dp:t
- Erikoismoottori.fi softa
- RS4 putsarin kotelo K&N paneelilla
- RS4 maf
- RS4 Y-putki
- SRM SMIC
- XS-Bipipet
- 630 dekat
- 044 bensapumppu
- TFSI-puolat
- Fidanza alumiini VP
- RS4 asetelma
- 4-lapainen jousittamaton sintteri by Pasi Ojennus
- Short shifter
- Jäykät vaihdelaatikon ja moottorin tukikumit.
- Kaikki ahtoletkut keltaista samcoa
Tehtävää
Isommat turbot [COLOR="Lime"]Garretit saivat billetti siivet ja päivitetyn laakerisarjan[/COLOR]
H-profiili veivit [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Jakopäähuolto
Kumiletkujen vaihtoa
Koneen, laatikon sekä perän tukikumit [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Downpipet
Vaparin kannet [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Kansien huolto [COLOR="lime"]Hommattu[/COLOR]
Uusi kytkin
Kuvia on kiva katsella niin täällä niitä on;http://ierik.kuvat.fi/kuvat/Auto/Audi+S4+B5/
Heti miten piti alkaa säätämään, autoa ylöspäin noin 4cm.
Samalla kertaa tutkailua auton alla, sieltä löytyikin pientä hommaa;
Suojakumien vaihtoa, Eteen oikealle sisä ja taakse vasen sisä. Homma hoitui mainiosti paikallisella Audi huoltamolla, tattista vaan Akaan ajoneuvopalvelu.
Kallionpalaset pois, molemmilta puolilta
Mikäs tälläsen aiheuttaa?
Comment