Aksentista vähä puuttuu semmosta ralli-uskottavuutta, mutta muutenhan tuo on ihan mukiinmenevää filmiä. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
time attack unlimited - projekti, R8 1:1
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Vieras
Onkos muuten edelleen takavetona? Eikö neliveto ois aivan omansa, voimaa kun on kerran tarpeeksi.
Vaikka se pito suoralla riittäisikin niin eikö nelivedolla sais kaarteissa ja suoralle tultaessa lisää vauhtia ja helppoutta ajettavuuteen?
Jotenki vaan ajattelis että paino ei vaikuta niin paljon mitä neliveto vs. Takaveto..
https://youtu.be/p10m0Jdk8tc
Comment
-
Mjoo.
Jotkut harrastajat varmaan huomasivatkin, että Audi liikkui tänään Botniaa ympäri uudella koneella.
Motti kammettiin paikalleen maanantaina ja käynnistettiin tiistaina, parin päivän vääntämisen jälkeen perjantaina päästiin iltapäivällä dynolle.
Aika kuitenkin loppui kesken, eikä säätöä saatu valmiiksi. Läksyjä on vielä imusarjan verran, sillä kauan sitten tilattuja billettipalikoita ei lupauksista huolimatta ole näkynyt. Muovisarja ei kestä ahtoja.
Ajeltiin tänään alle neljän tonnin kierroksilla muutama kiekka askia ja mottia sisään, uusi motti vaikuttaa toistaiseksi ainakin vielä varsin toimivalta.
On muuten sit melkonen kone koota. Siitä kun osat on putsattuna ja lajiteltuna pöydällä, 70-80h ottaa ennen kuin saa askia alkaa kiertää koneeseen kiinni.
Ennen jussia pitäs saada väkisin ne imusarjan osat ni päästään ahtamaan, koska sen jälkeen on buukattu rengastestiä.
Comment
-
Imusarja on vielä hitsarin pöydällä ja allekirjoittanut potemassa turistiripulia kotona, mutta Audi kävi tänään Navetalla ja pukkasi paperille 950hv ja vajaa 1000Nm lukemat pyörille vähän yli 0.6 bar paineilla.
5.2 moottori on todellakin sen vuosikymmenen verran 5.0 mottia parempi. Peruskeuhkot nyt reilusti yli 600hv, kun viime vuonna mentiin yli 100hv alempana.
Viimeksi muokannut Repo/promo; 21.6.2017, 20:11.
Comment
-
-
vääntökäyräkin on kivan näköinen... ei mikään hetkessä muuli potkaisee, vaan kasvaa kivasti...
Puhaltimilla taitaisi olla varaa sen 2000rpm lisää, ennen kuin kääntyisi vääntökäppyrä laskuun?
Eikös se peruskeuhko oikein ohjattuna pukkaa virallisesti ilmoitettuna 640 heposta vaparina ;) (Huracan 640-4 Performante)
Comment
-
-
Tämähän on nyt siis sisäänajosäätö, eli hukkaporttien ohjaus on letku suoraan porteille, ei venttiileitä eikä solenoideja.
Kunhan saadaan billetti-imusarja paikalleen, niin nostellaan ahtoja, eiköhän se muutu siitä vielä turbokoneen tehokäppyräksi, vaikka vielä lasten paineilla ajeltaisiinkin.
Huomenna lähdetään Botnialle, ja ajellaan pari päivää testiä. Tulkaa jututtaa.
Comment
-
Itseasiassa en edes tiedä. Kollega hoiti.
Ajeltiin tässä pari päivää testiä Botnialla. Apuna tuttu kisainssi ja tunnettu pro-kuljettaja. Kuski antoi nipun läksyjä tehtäväksi, mutta sutaisi kuitenkin reilut 3 sekkaa alle rataennätyksen vanhoilla Avoneilla.
Motti ja aski tikkaa hienosti, mitä nyt tihkui ärsyttävästä paikasta vähän öljyä.
Nyt vaan pitää vielä saada alusta ja jarrut vastaamaan niitä.
Comment
-
Oli kyllä kiva käydä seuraamas testausta botniaringillä molempina päivinä :) Välillä hyvinki lähietäisyydeltä :D Siinä on kanssakilpailijoilla mietinnän paikka, jotta kuinka löytävät lisävauhtia omiinsa.. Vielä kun noi alusta ja jarrut paranevat, niin huh huh!:D Aivan mahtavat soundit!!
Comment
-
Comment
-
-
Billettisarja sujahti paikalleen viikonloppuina ja tänään käytiin taas dynolla.
Aluksi tehot pyöri reilussa tonnissa pyörältä .9bar ahdoilla, sitten nosteltiin paineet 1.1 bariin, pito irtosi ja takakumi räjähti. Onneksi muilta vaurioilta vältyttiin.
Sitten pistettiin uudet kummit alle ja pari liinaa lisää. Kiitos isomman kuorman rullia vasten, pyöräteho tippui yli 100hv, mutta 1.27 bar ahdoilla kuitenkin näytölle piirtyi napakka 1100hv ja risat, pyörätehoa.
Viinaa palaa kohtuu runsaasti. Nyt polttoaineenpaine on todella vakaa kolmella racinglines suurtehopumpulla ja yhdellä turbosmart fpr2000-säätimellä. Siisti 3.9 bar delta, ja 10kpl 1690cc@4bar suutinta menee 70% dutylle. Viinaa palaa siis reilu puoli litraa enemmän per minuutti kuin viime vuonna.
Kyllä se varmaan tollaki jaksaa kulkee.
Comment
-
Kylläpä vähän alkaa jo naurattaa nuo tehot, varsinkin kun paineetkin on luokkaa alta 1,5bar... No kuten ylempänä jo mainittiin, hengittää perus vapari kone hyvin niin ahdettuna paremmin.
Toivottavasti toimii sydneyssä sitten odotetulla tavalla ja on vauhti kohdallaan kuskillakin :)
Comment
-
Sillee huijattiin, että portteja pyydetään auki vähän yli 4000rpm asti, ettei tuu momenttia.
Jo vanha kone tais piirtää eka painetesteissä likemmäs 2000Nm vääntöjä, kun painetta oli joku 2bar 4000 kiekalla, joka ei ole oikein järkevää. Ku sit se jaksas vetää myös 4000 kierroksella mut murjos ittensä paskaks väkisin. Parempi on kuskin puristaa pienempi silmään ja vähä kierrättää.
Comment
-
Ja siitä seuraavaa mini sarjan jaksoa katsomaan ;)
https://www.youtube.com/watch?v=UAeS...ature=youtu.be
Jyrki voi turista lisää testistä jos sikseen tulee.
Comment
-
Motopark festarit taputeltu, plakkarissa toisspäivältä lajittelun, superlapin sekä GT Racen voitot.
Rataenkka jäi saamatta, koska joko meidän renkaat on aivan loppu tai sitten Motoparkin asfaltille on tapahtunut jotain, kun joka suuntaan puuttuu 0.3G Botniaan verrattuna.
Toki joo, renkailla on ajettu kohta 500km, eli alkaa nekin varmaan olla tiensä päässä.
Mutta laitteet soi ja rokkaa. Tällä viikolla tulee videota.
Vartilla eilen ahtotestiä ja vähän yli 241 loppuja. Jospa se siitä.
Comment
Comment