Varmaan tuonkin voi säätää niin, että rajoitetaan ahtoja pienillä vaihteilla ja tehdään sellainen, että kaikki annetaan mitä tiehen menee eikä tarvii kaasun kanssa olla äärivarovainen. Parempi näin päin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
time attack unlimited - projekti, R8 1:1
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Joo, kirjoitin sarkastisesti, mitä ei pitäisi tehdä.
Tosiaan, kun rakennetaan autoa, millä pitäisi pystyä haastamaan esim tämä:
tai tämä:
http://rejsa.nu/im/user/6820/2015-08...p_1280_124.jpg
tai tämä:
https://i.ytimg.com/vi/kDfX86k_ASk/maxresdefault.jpg
Niin on pakko olla paljon tehoa.
Noissa kaikissa on tarvittaessa nelinumeroinen lukema.
Sitten jos on liukasta, niin alaspäin sitä tehoa saa ahdetusta helposti, eli voidaan tehdä nopeuden ja muutoinkin ajotilan mukaan sopiva tehokäyrä. Ylöspäin nostaminen on vaikeampaa.
Comment
-
Ei osaa paljoa vielä sanoa, kun niin valtavan paljon autossa on "miten sattuu"
Sami sanoi, että vitosella tuossa vartin vedossa, (ja kutosella maalin jälkeen) auto menee suoraan eikä venkoile.
Lisäsimme siis pikku tukiratkaisun tuonne takapäähän, jotta aurauskulma ei enää muuttuisi, ja muutos tuntuisi toimivalta.
Tosi vaikea on vielä sanoa, että mihin tuosta oikeasti on, kun testikilsoja on nyt takana se noin 40.
Comment
-
El Puerco värkkäsi tollasen pikku koosteen viime viikon dynotteluista ja Motoparkin kisasta.
https://www.youtube.com/watch?v=9Hqz2ggHRoY
Comment
-
Tero: Pakko sano että vaikka mä olen kuvaajana porukassa mukana niin olihan sitä hieno päästä siihen aktiivitiimiin yön pikkutunneilla mukaan ;)
Tässä vielä muutama video ettei mene ohi kun laitoin tuonne tapahtumat osioon.
Koko kilpailukooste:
https://www.youtube.com/watch?v=x-olX6p6yqs
APR finlandin Audi R8 biturbo - 880WHP
https://www.youtube.com/watch?v=9Hqz...x-MnZ8idxtbM3T
Comment
-
Tänään on päästy muutama kierros enemmän. Paljon draamaa jarrujen kanssa, spinnailtu enemmän kuin edellisinä kausina yhteensä. Spektaakkelimaisin spinnaus keskellä maalisuoraa, 130 vauhtia ja liikaa kaasua nelosella, samantien vajaa 360 astetta ympäri. Silti ei kuski pyydellyt pienempää ahtopainetta, nyt käytössä 0.8 bar, jolla varmaan ajellaan aika pitkään.
Superlapilla kuitenkin märällä 1:27, eli sama aika kuin viime kesänä kuivalla, slicksit alla. Pidän viritystä jo tässä kohtaa onnistuneena.
Comment
-
Oli hienoa käydä kuvaamassa paikanpäällä tänään tätä ja katsomassa miten kulkee. Tulin tätä vähän kauempaa kattoon kun ei vielä livenä nähnyt, kannatti. Olihan se liukasta teille ja sain hyvin videolle sen spinnauksen myös :). Onhan siinä mahtavasti jaksattu tehdä töitä.
Perhana kun Ois kuivunut rata etes vähän, mutta makia peli se on :)
Comment
-
-
https://www.facebook.com/elpuercosip...4758770247086/
Sora lentää :)
Lisää videota tulee mun fbkkiin kun vaan saan tehtyä.
Ps. Oli muuten märkäää
Comment
-
-
-
Tuossa laiskoille pikku ääninäyte. Kakkoselta vitoselle reilu neljä sekuntia. Puolikaasulla :P
https://www.facebook.com/elpuercosip...4474366942193/
Comment
-
-
Joo, siinä kun on kuitenkin puoli G:tä eteenpäin, niin perä kun karkaa sivulle, niin se sitten haluaa mennä sillä puolella G:llä keulasta ohi.
Comment
-
Toivottavasti Pekka Latvakoski ei pahastu kun laitoin Samin videon alkuun tuon pyörähdyksen ;)
Tässä pätkä APR:n luisteluista.
Kyllähän se alkaa jo kuulostamaan aikas hyvältä.
https://www.youtube.com/watch?v=wbGY...0I74U5fDy3xOuh
Comment
-
Tänään ajeltiin testiä Botnialla. Rataennätykset ei paukkuneet, mutta reilut parikymmentä kierrosta ajeltiin, ja vähän tuli läksyjä. ABS ei toimi vieläkään, vaikka pari vikaa jo muka korjattiin. Takasiiven alumiinikiinnikkeet vääntyivät kun vauhti kiipesi yli 240:n.
Kuskille vaan vähän lisää kilsoja, niin kyllä se siitä. Vielä ei ole riskirajaan ollut edes näköhavaintoa parin jarrupaikan missaamisen lisäksi. Kurvinopeuksissa on vara kiristää, ja erityisesti eturenkaiden lämmöt pitäisi saada alueelle, niin saisi jarrutusmatkat kohdilleen, nyt jarru G:t alle 1.5, kun pitäisi olla luokkaa 2-2.1, sivuttain jatkuvaa mentiin tänään luokkaa 1.45 jatkuvaa ja 1.55 piikkiä.
Tällä kierroksella kello näytti 1:39.6
https://youtu.be/rFBYJQoDZbg
Paikalla oli myös faneja. Tai no, ainakin yksi.
e: niijjoo, jos ei huomaa ni Kalle otti äänenvaimentimet veks ku olin ite Imatranajoissa juop... siis kattomassa kisoja.Viimeksi muokannut Repo/promo; 31.8.2016, 23:44.
Comment
-
Tero, mä luulin, että sä olit asian perässä.
Fanilla tarkotin tässä mun videolla esiintyvää pikkumiestä, sitä ei Aku Ankat kiinnostanu.
Joo, mentiin siellä tosiaan kovempaakin. 1:38 ja risat jäi parhaaksi
Ennen testiä lisäilin tollasen takasiipeen.
Comment
Comment