Niin, ja onhan siinä piirretty turn/light, eli olisiko hienosti vilkku/valo? Ei pelkästään vilkkuvalo.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
time attack unlimited - projekti, R8 1:1
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Stack. Jossakin aiemmassa postissa oli niistä maininta, ja anturista kuva.
Tänään tuli iso paketti.
http://ylipaine.kuvat.fi/kuvat/R8/mi...g/_img1280.jpg
Ovet on ainoat osat, jolle korissa on valmiit vastakappaleet. Kaikille muille osille pitää nikkaroida kiinnikkeet.
Comment
-
Saatiin kyllä koko aeropaketti sekundan hinnalla kyllä.
Tuo iso kokonaisuus on replicoita, sitten tulee muutama itse tehty paneeli ja itse yritetään tehdä takasiipi, lisäksi on sekalainen litania genuine Audi Sport - osia, esim takakulmat, konepeitto ja helmat. Ne toki käytettynä, koska uudet maksaa kivitalon hinnan.
Nythän on ollut hyvä ettei ostajan markkinat, kun Audi esitteli uuden R8 LMS:n vuodenvaihteessa. Niinpä näitä vanhoja romuja on kaupan enemmän ja vähemmän ympäri maailmaa montakymmentä, ja kaikkien niiden mukana on myynnissä kasa varaosia.
Toki järki pitää olla päässä käytettyjäkin ostellessa. Meille esimerkiksi tarjottiin seinään torpattua aeropakettia, josta puuttui toinen ovi, ja kaikki vasemman puolen paneelit oli halki, 45 000 eurolla. Myyjä piti hintaa hyvinkin edullisena, eikä suostunut tinkimään.
Muutaman (lue monen) pitkän yön etsimisten ja suhteiden venyttelyn jälkeen meillä on nyt täydellinen aeropaketti, joka ei ole maksanut kuin murto-osan tuon seinään vedetyn paketin hinnasta.
Laitetaan tuosta vielä toinen kuva:
Comment
-
Joku, joka on paininut usb-serial sovittimien kanssa, ja säätänyt baud rateja ja vaihdellut commiportteja, voisi kanssani iloita siitä, kun moottorinvalvonnan yhteys syntyy suunnilleen samassa ajassa kun virtalähteen katkaisija napsahtaa.
Ei ajureiden asentelua, ei device managerin kanssa hiuksien irti repimistä. Ei koneen buuttailua. Ei uuden adapteri ostoreissua, ei käynnistystiedostojen editointia, ei vääriä softaversioita.
Kehitys kehittyy.
http://ylipaine.kuvat.fi/kuvat/R8/mi...g/_img1280.jpg
Comment
-
Niin lienee aiheellista mainita, että tosiaan Motec M1-sarjan moottorinvalvontaan ja c-sarjan tiedonkeruuseen otetaan yhteys verkkopiuhalla, ja PDM väkkäröihin CAN-väylää pitkin.
Sarjaliikennettä ei ainakaan ulkoisesti ole missään, josta aika ajoi siis ohi joskus 90-luvun alussa, mutta kummittelee esimerkiksi just ruiskupurkkien tiedonsiirtosysteeminä tänäkin päivänä, vaikka tietokoneet ja käyttöjärjestelmät eivät sitä enää tue mitenkään sujuvasti.
Comment
-
Ovet ja konepeitto sovitettu.
Ovethan ei tietenkään mahtuneet kiinni, vaan osuvat turvakaariin. No, saatiinpahan tekosyy korvata ovipahvien "R8 LMS" logo omalla logolla...
Laitettiin sitten fiilistelyn vuoksi puskuri ja splitterikin hehtaarille. Äkkiä tuollanen raatokin alkaa näyttää hyvältä ku pistää nätit kuoret.
Moni kakku päältä kaunis.
Viimeksi muokannut Repo/promo; 6.3.2016, 10:18.
Comment
-
-
Tulee aika aggressiivinen ilme noilla hiilikuitu"lampuilla"
Muistutus muuten, Facebookissa meillä on projektisivu, jota päivitellään useammin kuin tätä topiccia.
Samaten www.gti.fi sivulla on juttuja, joita ei julkaista muualla.
Comment
-
Voittajanhopeat pinnassa.
Ens viikolla kuitupalikat paikalleen ja toivottavasti kikkare pyörilleen. Siihen tarvitaan myös parista eri koneistamosta kottikärrillinen osia.
Tuossa vielä viime viikolla yön tunteina tehtyä femihommaa.
Comment
-
-
-
Kai tuossakin jotain hyperbelistä käytöstä on, jossain suunnassa avaruutta on absoluuttinen nopeus, jossakin suunnassa keveys, ja jossakin teho.
Aluksi tehon nostolla on merkittävä vaikutus nopeuteen, sitten vähemmän, lopuksi ei enää lainkaan, jopa hidastava vaikutus.
Samoin kevennyksellä, mutta tavallaan käänteisesti ensin ei 10kg vaikuta ajettavuuteen havaittavasti, sitten vähän enemmän, lopulta kun auto painaa enää 100kg, 10kg kevennys vaikuttaa valtavasti.
Tehoa turbokoneesta tulee aina. Tässä tapauksessa saa takuulla tarpeeksi, jopa liikaa.
Comment
-
Saatiin ärrä rullaavaksi. Niinpä se rullattiin samantien lavetille ja siitä messukeskukseen.
Projektin nykytila nähtävillä livenä Audiclubin osastolla American Car Show:ssa.
Comment
-
Tää on jotain niin hienoa ja pro tason toteutus että tulee mieleen että tämä kelpais vaikka hasselfoffille persiin alle. ;)
Tohon kun olis laittanu liukuvan punaisen ledi valon keulille messukeskukseen. :)
Comment
-
Nyt jos ja kun ihmiset tätä käy tuolla messuilla ihmettelemässä, niin huomaatte, että aika paljon on haastetta saada neljästä eri paikasta, ja parilta eri valmistajalta tulleet käsintehdyt osat sopimaan toisiinsa.
Erityisesti kun kyseesä on tuollaiset viimeistelemättömänä sopimaan tarkoitetut kuoret, joiden mukana ei tullut ensimmäistäkään sopivaa kannaketta.
Tilanne on suunnilleen sellainen, että otetaan keitetyn munan kuoret, ja rakennetaan arpakuution ympärille kiinnikkeet kuorenpalasia varten. Lopputuloksena arpakuution pitäisi muistuttaa kananmunaa.
Comment
-
No, kaikki varmaan ymmärtää että tätä ei ole tehty näitä näyttelyitä varten vaan johonkin ihan muuhun tarkoitukseen.
Comment
Comment