Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

time attack unlimited - projekti, R8 1:1

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eikai siitä veloiteta mitään, ainakaan jos rahtaa samat kamat pois mitä toikin?

    Comment


    • ATA carnet:lla tosiaan vuodeksi saa kuljettaa kaluston ilman tulliseuraamuksia. Samat asiat pitää löytyä lavoilta molempiin suuntiin.

      Itse carnet maksaa muutamasta kympistä muutamaan tonniin, riippuen tavaroiden arvosta.
      Viimeksi muokannut Repo/promo; 27.9.2017, 22:20.

      Comment


      • Miten tarkkaa tuo käytännössä esimerkiksi kulutustavaran kohdalla? Eli pitääkö kyydistä esimerkiksi löytyä lähtiessä sama määrä (käytettyjä) renkaita, vai saako niistä hankkiutua eroon kohteessa? Entä polttoaineet ja muut nesteet?

        Comment


        • Pääperiaatteena mitään "consumable items" ei saa viedä ATA Carnet:lla.

          Auto meni yksikkönä, eli tankissa oleva polttoaine kulki samalla carnet:lla. Erikseen lähetetyssä kollissa ei ole kulutustavaroita. Öljyt ja nesteet sekä polttoaineet tulee Australiasta.

          Mun käsitys on, että käytetyt renkaat pitää tuoda takaisinkin. Muuten niistä pitää maksaa tullit.

          Comment


          • Tänää pitäs lähtee matkustamaa auton perässä.

            https://www.youtube.com/watch?v=ZVNGHGS1cHQ

            Comment


              Onnea matkaan, täällä jo kisakatsomoa viritellään.

              Comment


                Jos podiumille pääsette niin eiks kuuluis maan tavalla ottaa kisasaappaasta kulaus? :)

                Comment


                • Jännät kisat tulossa. R8 vs. Mighty mouse vastakkainasettelu, teho vs. keveys. Miikan Lotus mielestäni hieman kysymysmerkki. Jäikö liian tiukille ajan kanssa? Alastaron aika Advaneilla kuitenkin väläytti, että saattais kulkea! Toivotan menestystä koko Team Suomelle :)

                  Comment


                    Jäikö liian tiukille ajan kanssa?
                    Ai jäikö...

                    Comment


                    • Ekat testit vedetty. Noin 30 "nopeaa" kierrosta tänään Eastern Creekissä.

                      "kaikki" on olleet huolissaan lämmöistä ja jäähdytyksestä, tänään oli iltapäivällä vajaa 30 lämmintä, veden lämmöt 95, öljyn lämmöt alle 110.

                      1:32 tänään, mut niillä kierroksella runsaasti ohjelmaa. Ensi torstaina uudelleen.

                      Comment


                        En ole enää lämmöistä huolissani. Paljonka on rataennätys?

                        Comment


                          Jos oikein ymmärrän niin tuossa olisi rataennätykset:
                          http://www.eastern-creek-raceway.com/lap_records.html

                          Comment


                            Mihis ryhmään kuulutte ?

                            https://www.worldtimeattack.com/index.php/2016-results/

                            Edit:
                            Siellä se olikin, pro am. Näyttää olevan melko nopeaa porukkaa tuolla muutenkin.
                            Viimeksi muokannut vayne; 6.10.2017, 14:35.

                            Comment


                              Kaikki Porschet ainakin jää kauas taakse, eikä Formulatkaan kaukana ole tuollakaan ajalla. Vähän lisää tuntumaa rataan, niin alittuu 1.30 helposti.

                              Comment


                              • Luotto Samiin on kova. Ottaa varmasti kaiken irti autosta ja vähän ylikin kun sen aika on.

                                Comment


                                • Onhan vaan hieno projekti, alusta loppuun tuli luettua. Niin oli nättiä touhua että peruutin jallun ja kattelen vaan tätä. Tsemiä kisoihin ja kulta himaan. Iso peukku!
                                  Viimeksi muokannut pjoottor; 7.10.2017, 02:31.

                                  Comment


                                  • No jopas. Kiitos.

                                    Kuskille rata on raju, vaatii munia kääntää kolmestasadasta mutkaan jarruttamatta, pelkästään nostamalla jalka kaasulta pariksi sekunniksi, kun ajolinjan pitää osua, muuten ei käänny.

                                    Toinen tiukka paikka on mutka 7, johon mennään 170 kmh mäen yli pimeään, ratti vinossa. Sinnekin pitäs mennä ilman jarrua, pelkästään nostamalla.

                                    Comment


                                      Mistä tuota kisaa voi kattoa livenä?

                                      Comment


                                      • Laitan linkin kunhan se joskus ilmestyy jaettavaksi. Parhaiten pysyy hermolla ku kattelee tuolta:

                                        https://www.facebook.com/WorldTimeAttack/

                                        Comment


                                          Wtac on toki paras livenä paikan päällä :)

                                          Comment


                                          • Yks päivä ajettu. Melko turvallinen kolmossija tässä vaiheessa. Nuyen on karussa ja pysyy, mutta Yeung on tavotettavissa.

                                            Livestreamihan näkyy tuolta, ja alkaa kahdelta suomen aikaa, eli kolmen tunnin päästä.

                                            https://www.worldtimeattack.com/index.php/live-stream/

                                            Comment


                                            • Suomalaisen kuulus sanoa et jäätiin pronssille mut kyllä nyt tultiin pronssille.

                                              Kaks Hondaa edellä, katukumeilla kierrosajat alle carrera cup rataenkan kaikilla podium autoilla.

                                              Hyvä viikonloppu. Täysboostilla melkein 40 kierrosta eikä yhtään teknistä vikaa. Tai no, oikean puolen hukkaportin kansi löystyi eilen. Se oli suurin tekniikkamurhe.

                                              Comment


                                                Mahtava suoritus, hattua täytyy nostaa! Onnittelut! Toivottavasti jossain kerhon tapahtumassa nähdään joku näytösajo tms. Ihan samaan aikaan siviiliautojen kanssa ei arvanne päästää radalle tuollaista petoa. :)

                                                Comment


                                                  Saiko hondat keveydestään niin paljon hyötyä, vai vaikuttiko aero osat? Oli kyllä hienoa seurata ajoa, vaikkakin vain netin välityksellä.

                                                  Onnet ansaitusta kolmos paikasta! :)

                                                  Comment


                                                    Onnitelut täältäkin. Nyt ottaa vaan päähän kun missasin noi ajot, ei näkynyt kun omat luomet täällä.

                                                    Comment


                                                    • No siis, CRX painaa 815kg, Audi painaa ilman kuskii 1370kg. On siinä läskii mitä kuskata mukana kun renkaat on samat.

                                                      Jos aikoo takas tänne ja meinaa pärjätä niin laikka ja reikäsahahan se on käteen otettava. R8:n minimipaino on 1200kg.
                                                      Viimeksi muokannut Repo/promo; 11.11.2017, 01:19. Perustelu: muistin minimipainon väärin

                                                      Comment


                                                        Onnittelut hienosta tuloksesta!

                                                        Comment


                                                          Kyllä siinä aika paljon saa keventää.
                                                          Minkä kokoset renkaat oli siis käytössä?

                                                          Ja onnittelut hyvästä sijoituksesta! Kyllä siinä on työmäärää tuohonkin paikkaan saanut kasata.

                                                          Comment


                                                            Hyvin näki ajot tallenteena seuraavanakin päivänä. Muutama vähä tiukka tilannekin näytti olevan. Hienosti ajettu kuitenkin. Onko tota rataa harjoiteltu ennakkoon jollain tapaa?

                                                            Muutenkin aika mielenkiintoista kalustoa tuolla näytti olevan, ja aika sairaan lujaa voittaja CRX kyllä kulki. Hauskasti downforce paino suorilla koria alas niin et renkaat savus.

                                                            Comment


                                                              Joo se aeron määrä oli noilla muutamilla autoilla mieletön, yhdessä kevyen auton kanssa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X