Suunnitelmat meni uusiksi 3.0tdi mitoilla tehty vauhtipyörä/kytkin ei sopinutkaan. Kytkinakselin boorit jäi pari milliä vajaaksi, sen verran eroa oli sittenkin noitten laatikoiden välillä.
Laatikko sekä vakio vauhtipyörä/kytkin kyytiin ja nokka kohti riihimäkeä. Viikkoa myöhemmin tämmöiset palikat oli valmiina.
Vauhtipyörä paino tippui 13kg-->n.5kg ja asetelmaksi valikoitui sre707 sekä kytkimeksi 6-lapainen sintteri. Vaatii hieman harjoittelua nuo liikkellelähdöt kun en aikasemmin sintterillä ole ajanukkaan :)
Laatikko sekä vakio vauhtipyörä/kytkin kyytiin ja nokka kohti riihimäkeä. Viikkoa myöhemmin tämmöiset palikat oli valmiina.
Vauhtipyörä paino tippui 13kg-->n.5kg ja asetelmaksi valikoitui sre707 sekä kytkimeksi 6-lapainen sintteri. Vaatii hieman harjoittelua nuo liikkellelähdöt kun en aikasemmin sintterillä ole ajanukkaan :)
Comment