Kyllä kelpaa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S5 Supercharged
Collapse
X
-
-
Hölömö kysymys, mutta tuliko tuohon hintaan plappuseja millä uskaltaa mennä konttorille kerran vuodessa, vai onko irroitettava ylimääräinen imuilmanlämmityselementin voimavälityshihna sen kerran ?
Ihan siis mielenkiinnosta, saako yleensä euro3/4 peleihin jo semmoisia kittejä mitkä käy tännekin näille kertavuoteen peikoille...
Comment
-
Tuli tuommoiset hommattua etujarruiksi ja olisi tarkoitus lähipäivinä ehostaa sekä laittaa kiinni.
Alconin 6-mäntä satulat, ferodon palat ja Alconin 378mm kelluvat levyt.
Keskiöt olisi tarkoitus anodisoida uuteen uskoon erivärillä ja myös ehkä satulatkin saisi uutta maalia pintaan. Kannakeet täytyy myös uusia, kun eivät mene ihan suoraan kiinni vanhojen tilalle :D
Comment
-
Comment
-
Onkohan noita paljonkin erilaisia? Omassa kesä-Mersussa on kelluvat levyt ja ovat kiinni keskiössä juurikin kuvan kaltaisilla jousikiinnittimillä. Ainakin silmämääräisesti sanottuna. Löytyiskö apuja MB merkin osista?
Comment
-
On varmasti erilaisii, mutta tuohon tarkoitukseen ei mitoituksen tarvitse olla niin tarkka. Löytyy myös audin RS/R mallin jarruista vastaavia jousia, mutta ei ainakaan etka löytänyt osanumeroo. Eli varmaakin tulee levyn mukana ja tuskin pystyy erikseen ostaa. On hieman hanakala osa löytää erikseen myytävänä jopa ebaysta. Täytyypi kysäistä MB:n varaosista :)
Comment
-
Tällä kertaa ahistava vakio imukotelo sai lähteä ja vaihtui siinä ohimennessä myös öjytkin astetta jäykemmäksi.
Myös vaihdoin rs5:n mustat puolien johtosuojat tilalle, sekä puolat saivat mustan värin.
Remmin asennuksen takia kaasuläppä siirtyi hieman taaksepäin ja täten alkuperäinen imuputki oli hieman mutkalla, joten lähin rakentelemaan kokonaan uusiksi sopivamman.
Pakosarja näkyy suoraan hohkavan lämpöä juuri tuohon suodattimen kylkeen ja sille täytyi tehdä lämpösuoja. Veistelin pahvista sopivan muotin ja lopullisen tuotteen tein 1,5mm alumiinista.
Pulveri pintaan ja toiselle puolelle tuli heijastava kultainen tuning lämpösuojakalvo :D
Imuputkeksi tuli 45 asteen silikoni mutka ja sekä siihen kiinnitin pari huohotin liitintä.
Suodattimeksi valikoitui K&N kartiosuodatin mallia, joka mahtui nipin napin paikoilleen.
Vakiokotelon myötä lähti myös kaikki muut turhat alipaineletkut, sekä alipainesäiliö joiden tehtävän oli vain hoitaa vakiokotelossa olevan lisäilmaläpän toimintaa.
Imuäänissä tapahtui kyllä huomattava muutos ja kevät näyttää oliko vaikusta imulämpöihin myös :D
Comment
-
Eilen sain uudet jarrut alle ja kyllä pysähtyy :)
Satuloiden väriksi valikoitui hieman erilainen vihreä, joka on hyvin lähelle porschen acid greeniä. Samalla värillä maalattiin myös takasatulat.
Vaihtui joka kulmaankin Hel:n teräspunoletkut
Kannakeet tuli Terhon pajan kautta ja aivan loistavaa palvelua loppuun asti, isot kiitokset siitä. Kannakeet tehtiin ensin 3d tulostimella, jotta pääsi mittailee palikoitten istuvuutta ennenkuin lopullisia kalikoita.
Uudet satulat olivat yllätävän kevyet 3,5kg ja levykin painoi vain 7,5kg. En vielä kerennyt punnitsee vakiopalikoita, mutta näppituntumalla jousittamaton massaki tippui etunurkista hieman. Testiajon jälkeen autoki oli niin kuranen, että lopputuloksesta tulee kuvia vasta pesun jälkeen :)
Comment
-
Kiitos itsellesi ja mukava kuulla että jarrut pelaa kuten pitää. Kyllä sieltä varmaan yksi kymmenen kiloa per nurkka lähti tuolla päivityksellä.
Comment
Comment