Nyt ois taas pelit iskussa. Pamahti eilen kakkosella täydessä vedossa n. 5-6krpm kohilla etupäästä sisempi nivel aivan tuusan paskaks. Melkeen tohdin sanoa ja myöntää että jokin asennus vika tuossa tullut, ei tuon muute pitäis hajota. No onneks juttuniemen korjaamo sai uuden nivelen niin että sain heti iltapäivästä lyyä kasaan!
Toinen juttu että vinkkinä muillekkin, lambda oli tosiaan rikki. Uus paikalle ja taas näyttää mittari oikeita lukemia. Liian kuumassa heti turbon jälkeen, kärki kestää kyllä lämpöä mutta itse runko ja johdon lähtö ei kestä noin kuumassa kauaa. Pitää tehä lämpösuojaa ettei kuumenis niin paljon.
Ja tuo on kuitenki käsittääkseni uusinta ja luotettavaa mallia ettei pitäis olla siinäkään vika. Bosch lsu 4.9
Seos oli vähän rikastunu bensalinjan muutoksista. Bensakartan maksimin venytys 5 kpa:lla sai seoksen takas 12-12.5 kieppeille. Ei siis paljon mutta niin paljon että tuo pasa lambda lakkas näyttämästä.
Sinänsä jännä että rikkinäinen näyttää ok 13 ylöspäin mutta rikkaammalla menee tukkoon.
Mainittakoon vielä että oli onni ettei nivel hajonnu emännän ajoilla, jysähti nimittäi niin kovaa että joutu oikee laittaa silmät ja suun kiinni :D
Toinen juttu että vinkkinä muillekkin, lambda oli tosiaan rikki. Uus paikalle ja taas näyttää mittari oikeita lukemia. Liian kuumassa heti turbon jälkeen, kärki kestää kyllä lämpöä mutta itse runko ja johdon lähtö ei kestä noin kuumassa kauaa. Pitää tehä lämpösuojaa ettei kuumenis niin paljon.
Ja tuo on kuitenki käsittääkseni uusinta ja luotettavaa mallia ettei pitäis olla siinäkään vika. Bosch lsu 4.9
Seos oli vähän rikastunu bensalinjan muutoksista. Bensakartan maksimin venytys 5 kpa:lla sai seoksen takas 12-12.5 kieppeille. Ei siis paljon mutta niin paljon että tuo pasa lambda lakkas näyttämästä.
Sinänsä jännä että rikkinäinen näyttää ok 13 ylöspäin mutta rikkaammalla menee tukkoon.
Mainittakoon vielä että oli onni ettei nivel hajonnu emännän ajoilla, jysähti nimittäi niin kovaa että joutu oikee laittaa silmät ja suun kiinni :D
Comment