Tuntuu että ainakin vanhemman coupen tankki saa olla melkeen puolillaan että pelaa kovemmassa ajossa. Samaa olen kuullut typ89 tankista. Kohtalaisen helppo testata :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
7A turbo --> AAT 20v turbo
Collapse
X
-
Vieras
Alko ainaki pelaamaan kun otin vesiruiskun pois ja puotin ahdot 0.9bar.. ja tankkasin reilusti mutta tankki ajettii kyllä tyhjäks eikä ongelmia tuntunu tulevan. Makiata. Öljyn lämmöt vaan tahtoo nousta että joutuu välii vähä jäähytellä. Sitte sytty se häiriö/huomio valo ku kävi paikalla ja lämmöt nous mutta ei lopettanu tuikkimista vaikka kaikki on kunnossa :D paikalta kiihytys pitkästi kolmoselle ja mutkaan https://m.facebook.com/story.php?sto...00000379032401
Comment
-
-
Vieras
Pidetään vaan. Voin lanata uuden radan puhtaalle iskemättömälle jäälle jos ois innostusta. Ihan millä vaan vehkeellä voi tulla. Täällä on kyllä jo useampiakin ratoja mutta järvi on niin paksussa jäässä että voi tehä minne vaan ja tilaahan riittää.
Comment
-
Vieras
Mistä kaikesta toi varotusvalo voi valittaa? Kun kaikki on reilassa mutta tuikuttaa jatkuvasti. Pitää tutkia ettei oo mikää piuha irti ja ihmettelen miks lämmöt nous yli 90 kun yleensä flekti kyllä pitää huolen paikallaan. Lähin ajelee mutta tuli mieleen että pyörikö flekti ollenkaan. Se liitinsyylärissä on kyllä vähä löyhä ettei vaa ois lähteny irti.
Comment
-
Vieras
Taas oli tehostajan proppu löyhtynyt ja tihkas välistä.. eipä siinä mitää mutta turbo oli yhellä pultilla kiinni :D ei näyttäny kuitenkaa että olis vuotanu mutta kylmänä kyllä aina vähä kuulunu vuotamises sutsutusta mutta oon aatellu että pakoputken muhvijatkosta ois vuotanu. Jos toi on vuotanu niin voi huijata seostakin. On toi asennustahna vaan hyvää tavaraa. Ei puhettakaa että millää tiivisteellä yhtä hyvin pitäis.toisaalta pultit pysyis paremmin kiinni jos ois jotain joustavaa välissä. Jousiprikat ois kyllä paikallaan.
Comment
-
Vieras
Joo, noilla jousiprikoilla on kans mikava apu noihin ongelmiin.
Nyt oikeasti vinkkejä noihin syttyongelmiin. Mikä on laihin afr millä tohtii vetää n.450hp tietämillä. Mukana siis vesi/metanoli 3dl/min. Onko huolestuttavaa jos alkupään vaihteilla seos näyttää esim. 13.5 vedossa mutta kun painuu isommilla vaihteilla, eli nelosella sitten jo 12 ja alkaa pätkiä. Ja mistä moinen vaihtelu mahtaa johtua noin voimakkaasti? Voiko toi jakaja olla jotenki pielessä että ennakon muuttuessa alkaa pätkiä tms. Tulpanjohdot ei vastaa runkoon tai muuhunkaan mistään mutta ovat yhessä nipussa. Voiko lyödä läpi toiseen johtoon, jossa ei oo puristus ja kipinä tulee helpommin. Mietin siks ku kahesti pätkiessä on ampunu imusarjaan. Siks varmaan oli pullistunutkin. :D ja mistä saa 7a:han tulpanjohtoja jos koittais uusia. Ainut ongelma on nyt se että isommilla paineilla vesiruiskun kans alkaa pätkiä.. välillä 0.9 paineillakin vaikka pelkällä bensalla ajais. Onko seos vaan liian paksulla...
Comment
-
Vieras
Oho huijasin vähä.. ei se turbo ollukkaa ollenkaa kiinni. Pakoputken ja hukkiksen jäykkä putkisto vissiin piti paikalla :D tai ainaki ku kiristin ne kolme nii se neljäski pyöri sormilla auki :D
Comment
-
Vieras
Mittailin tulpanjohtoja niin vaikuttais että ykkösen johossa vois olla häikkää. Mistähän ihmeestä löytäis 7a johot..?
Comment
-
Ainakin briteistä löytyy sarjaa.
http://www.ebay.co.uk/itm/IGNITION-L...sAAMXQVERS73eH
http://www.ebay.de/itm/131208392793?redirect=mobileViimeksi muokannut To87; 30.1.2016, 00:12.
Comment
-
Vieras
Mielenkiintosta kun mittasin et tulpanjohdot on 6 kilo ohmia ja puolanjohto 10 kiloa. Eiks tuo pitäis kokonansa olla 2-6 kilo ohmia? Eli puolanjohto pitäis olla vastukseton?
Comment
-
Vieras
-
Vieras
Tuli tilattua uus jakajan kansi, 2kohm puolanjohto ja isompi ilmansuodatin.. jos poistuis toi pätkiminen sitten. Toisaalta mitä mrrkitystä ku kävin testaa niin kerran ku ei pätkiny niin sitte luisti kytkin. Painetta 1.1bar. Kytkinhän on aivan uus turbon kytkin. Vois kuvitella että myös kanget ja männät alkaa olla rajoilla :D
Comment
-
Vieras
Missähän vois olla vika kun katos valot. Rele ja sulake ja lamput on kunnossa. Parkit toimii ja pitkät ku vetää pitkille. Onko jotain tyyppi vikaa ettei tartteis kaikkea alkaa turhaa tutkia ja purkaa.. tuli tuossa sovitettua imusarja kanteen kun oli liimaa pursunnu kanaviin ku liimalla kasasin sillon.. samalla sorvasin ilmamassamittarin vielä isommaks. Nyt on 52mm ja paremmin muotoiltu. Isommaks ei tohi vetää ku nyt enää 2mm seinää. Kaasuläpästä samalla vinguttelin ylimääräset pois. :D oli vähä tylsää..
Comment
-
Täältä yks veikkaus itse valoviikselle. Etenkin vanhemmallisten kantikkaitten viiksien valokytkin leviää aikanaan tai ennen aikojaan jo. Tämä siis johtuu siitä kun valoja ei ole releytetty ja kaikki virta kulkee viiksen läpi. Tässähän taitaa olla jo pyöreämmän muotoiset viikset ja valotkin ilmeisesti releytetty siis? Ääni silti viikselle.. :)
Comment
-
Vieras
Voi olla viiksessä vika, alotetaa sieltä.ainut rele on siis parkeille tms. Ainakin valojen rele napsahtaa kun laittaa parkit. En käsitä miks.
Comment
-
Vieras
Mulla oli tuolla toinen viiksipaketti mutta oliki uudempaa mallia, ei käy. No eilen tutkin tuota niin yhtäkkiä tuli valot parkeilla mutta pitkät ei toiminu. Sitte lakkas taas toimimasta. Vähä purin lisää niin löyty sellanen kytkentä hässäkkä ettei mitää järkeä.. jatkoja ja jatkoja, hyppyjohtoja ja katkottuja piuhoja. Kolariauto, varmaa repässy ratinakseli joskus johot mennessää. Kyllä alko vituttaa.
Comment
-
Vieras
Pengoin lisää varaosalaatikkoa ja löyty oikean lainen ja alko valot toimia. Onneks. Saa kytkennät olla ku kerran toimii :D
Comment
Comment