Tällänen -89 coupe quattro tuli tuossa hommattua puolivahingossa.. 7a koneella.
Tätä nyt sitten olis tarkotus ahistaa. josta juttua olikin jo aiemmin hieman mutta alotetaa tähän nyt sitten oikee asiasta.
Tällä hetkellä kansi on purettu ja pesty. seuraavaks kanavien viimeistely ja vesireikien teko. venttiilien muotoilua ja hionta.
pitää tehä imu- ja pakosarjan laipat ja sovittaa turbo paikalle että saa pöydällä tehä sarjan, sen jälkeen nostan lohkon pois ja näillä näkymin männistä sorvataan laelta 1mm tai alle pois jollon puristus pitäis olla n.9.2. jolla pitäis päästä jo 98 mäntien kestävyysrajalle.
laakerit ja renkaat uusitaan. ja kytkin, joka on väh auki vielä että riittääkö ässän kytkin vai tarviiko järeämpää. meneekö toi sre707 suoraan tuon 7a vauhtipyörään vakio levyllä?
Ahdin 60/64 siivillä, 50mm hukkaportti, 600x300x75 cooleri.
Ihmetyksi on herännyt purkaessa se että autoon on juuri tehty jakopäänremppa mutta jako ei ollut kohdallaan. pako heitti hampaalla ja imu vielä toisen. molemmat aikaselle..
Sopisko imu olemaa noi paljon ottamatta mäntään vai katoinko vaa väärin purkaessa..
turbon öljynpaluun voi vissiin porata tuohon lohkoon missä paikka onkin, mutta mistähän helpoin ottaa paine, vai onko vaan kellolta haaralla...?
No jatketaan ja yritän räpsästä vähä kuvia ku meen tallii..
Tätä nyt sitten olis tarkotus ahistaa. josta juttua olikin jo aiemmin hieman mutta alotetaa tähän nyt sitten oikee asiasta.
Tällä hetkellä kansi on purettu ja pesty. seuraavaks kanavien viimeistely ja vesireikien teko. venttiilien muotoilua ja hionta.
pitää tehä imu- ja pakosarjan laipat ja sovittaa turbo paikalle että saa pöydällä tehä sarjan, sen jälkeen nostan lohkon pois ja näillä näkymin männistä sorvataan laelta 1mm tai alle pois jollon puristus pitäis olla n.9.2. jolla pitäis päästä jo 98 mäntien kestävyysrajalle.
laakerit ja renkaat uusitaan. ja kytkin, joka on väh auki vielä että riittääkö ässän kytkin vai tarviiko järeämpää. meneekö toi sre707 suoraan tuon 7a vauhtipyörään vakio levyllä?
Ahdin 60/64 siivillä, 50mm hukkaportti, 600x300x75 cooleri.
Ihmetyksi on herännyt purkaessa se että autoon on juuri tehty jakopäänremppa mutta jako ei ollut kohdallaan. pako heitti hampaalla ja imu vielä toisen. molemmat aikaselle..
Sopisko imu olemaa noi paljon ottamatta mäntään vai katoinko vaa väärin purkaessa..
turbon öljynpaluun voi vissiin porata tuohon lohkoon missä paikka onkin, mutta mistähän helpoin ottaa paine, vai onko vaan kellolta haaralla...?
No jatketaan ja yritän räpsästä vähä kuvia ku meen tallii..
Comment