Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Nyt pitäis alkaa miettiä sitä kutosen laittamista, keksiikö kukaan mitään syytä miks sen laittaminen vaatis laatikon irrottamista...? Kun olin suunnitellut että asennan sen laatikko paikallaa...? :o
Vaan mahtaako se onnistua, en kyllä nää mitään estettä.. :o
Tuosta vielä kalajoelta aikakortti ja yks kuva :)
Raapas muuten toi lippa maahan jokaisessa jarrutuksessa heti maalin jälkeen :D
Kyllä sen saa vaihdettua loota paikoillaan, mutta tarkkana saa olla ettei sinne mene likaa. Loota pitää saada lukittua jotenkin että sieltä saa sen yhden tiukassa olevan pultin auki ja kiinni.
Tuli viikonloppuna lisättyä kutonen laatikkoon, tuli tehtyä operaatio laatikko paikallaan, tiiä sitte oliko yhtää vähempi työtä.. :D
vaihtajan akselin vaihtaminen teetti vähä työtä kun tilaa ei liikaa ollut.
no mutta, onpahan nyt siellä, vähä hölmöhän se on kun on 0.73 vitonen ja 0.68 kutonen mutta ajattelin että vois maililla koittaa jättää vitosen välistä kun tässä on pidempi nelonenkin eli siis 0.93.
nyt ei ainakaan välitys lopu ihan heti kesken. :D
Viimeks ajoin rauhallisella kiihdytyksellä ~140kmh asti ja siitä täyttä vetoa, ahtoputki räjähti n.1250m kohdalla ja vitosella mentiin jo sellasilla kierroksilla että taitaa huipputeho lähteä jo laskemaan sen jälkeen, vauhtia oli 303kmh tutkaan.
Loppunopeuden kannalta on typerää jättää viimenen vaihto ihan loppuun vaan kannattais vaihtaa mahdollisimman pienessä, mutta vielä järkevässä nopeudessa isoin pykälä.
Mitä kovemmassa vauhdissa viimenen vaihto niin sitä enempi matkaa ja vauhtia hupenee vaihdon aikana.
Mutta joo, voi olla että käytän kuitenki kaikki pykälät ainaki alkuun, mutta tuo 4-6 vaihtokin onnustuu noilla välityksillä niin että pysytään yli huippuväännönkin vielä kutosella.
Nyt pitäis alkaa miettiä sitä kutosen laittamista, keksiikö kukaan mitään syytä miks sen laittaminen vaatis laatikon irrottamista...? Kun olin suunnitellut että asennan sen laatikko paikallaa...? :o
Vaan mahtaako se onnistua, en kyllä nää mitään estettä.. :o
Tuosta vielä kalajoelta aikakortti ja yks kuva :)
Raapas muuten toi lippa maahan jokaisessa jarrutuksessa heti maalin jälkeen :D
Hiton hyvä aika, onneksi olkoon kympin alituksesta 9,8/236 !! Taitaa olla klubin nopein vartilla.
Comment