Ensin hieman taustaa, kaksi B5 korista omistaneena alkoi vaihtelu kiinnostamaan ja työpaikan vaihduttua tuli akuutti diisselin tarve. Hakukriteereinä oli B6, manuaali, 1,9TDI ja tietysti siis myös neliveto. Kohtuullisilla metreillä oleva piti löytää. Kyseisen yksilön löysin nettiautosta ja omistaja paljastui clubilaiseksi, JukkisY:n vanha auto siis. Kaupat tehtiin ja uudella autolla kotiin. Autolla ajettu ostohetkellä tammikuussa 260tkm, tätä kirjoittaessa 270tkm.
Muutoksia oli jo tehty jonkin verran Jukan toimesta, S-line lippa etupuskurissa, mustattu maskinkehys, äänentoistoa paranneltu ja alustaan vaihdettu matalempia osia.
Kori ja alusta
-S-line lippa etupuskurissa
-musta etumaskin kehys
-alustana edessä -45mm jouset ja B5 jousilautaset sekä takana -30mm jouset.
-Alpin valmistama alumiinen pohjapanssari
Sisusta ja äänentoisto
-Penkkeinä ne normaalit kangassporttipenkit säilytyslokeroilla ja sähköisellä ristiseläntuella
-Tehtaalta lähtenyt nelipuolaisella monitoimiratilla ja pappamallin vaihdekepin nupilla, jotka vaihdoin 3-puolaiseen sporttirattiin ja S-line vaihdekepin nuppiin
-puhelinvarustuksella, alkuperäinen puhelin korvattu Samsungin 7" tabletilla, josta käytetään Spotifyä ja navina myös välillä
-Värinäytöllinen FIS
-Soittimena perusmallin Pioneer ilman CD-koneistoa
-Subbarina 10" Pioneer koteloituna takakontin oikean verhouksen alle
-takapään kaiuttimille ja subbarille omat vahvistimet takakontin lattian alla.
Tekniikka
-130 hevosvoimainen AVF, ohjelmoitu 160hv/380Nm
-Vakio kytkin ja vauhtipyörä, menossa kylläkin vaihtoon lähitulevaisuudessa
Vanteet ja renkaat
-vanteina TT:n S-line, 18x9" ET52, edessä 15mm ja takana 20mm spacerit.
-renkaat 225/40 Imperialit
Tulevaisuudessa suunnitelmissa lippa takakontin päälle ja samalla loput helmat korinväriin. Ylimaalauskin on pyörinyt mielessä erinäisten pienien ruostepaikkojen vuoksi. Kaikennäköistä pientä myös värkätään kokoajan kun keksitään, näistä sitten infoa kun niitä tehdään.
Muutoksia oli jo tehty jonkin verran Jukan toimesta, S-line lippa etupuskurissa, mustattu maskinkehys, äänentoistoa paranneltu ja alustaan vaihdettu matalempia osia.
Kori ja alusta
-S-line lippa etupuskurissa
-musta etumaskin kehys
-alustana edessä -45mm jouset ja B5 jousilautaset sekä takana -30mm jouset.
-Alpin valmistama alumiinen pohjapanssari
Sisusta ja äänentoisto
-Penkkeinä ne normaalit kangassporttipenkit säilytyslokeroilla ja sähköisellä ristiseläntuella
-Tehtaalta lähtenyt nelipuolaisella monitoimiratilla ja pappamallin vaihdekepin nupilla, jotka vaihdoin 3-puolaiseen sporttirattiin ja S-line vaihdekepin nuppiin
-puhelinvarustuksella, alkuperäinen puhelin korvattu Samsungin 7" tabletilla, josta käytetään Spotifyä ja navina myös välillä
-Värinäytöllinen FIS
-Soittimena perusmallin Pioneer ilman CD-koneistoa
-Subbarina 10" Pioneer koteloituna takakontin oikean verhouksen alle
-takapään kaiuttimille ja subbarille omat vahvistimet takakontin lattian alla.
Tekniikka
-130 hevosvoimainen AVF, ohjelmoitu 160hv/380Nm
-Vakio kytkin ja vauhtipyörä, menossa kylläkin vaihtoon lähitulevaisuudessa
Vanteet ja renkaat
-vanteina TT:n S-line, 18x9" ET52, edessä 15mm ja takana 20mm spacerit.
-renkaat 225/40 Imperialit
Tulevaisuudessa suunnitelmissa lippa takakontin päälle ja samalla loput helmat korinväriin. Ylimaalauskin on pyörinyt mielessä erinäisten pienien ruostepaikkojen vuoksi. Kaikennäköistä pientä myös värkätään kokoajan kun keksitään, näistä sitten infoa kun niitä tehdään.
Comment