Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 c4 avant 2.8, ehostamista sun muuta höpinää.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 c4 avant 2.8, ehostamista sun muuta höpinää.

    Tjioo elikkäs tuli ostettua tuossa jokunen kuukausi sitte tuomonen otsikon mukainen tumman sininen fwd kulkine.
    Hintaa oli huimat 750e ja leimaa oli pariviikkoa jäljellä (halpa hinta selittyy varmaan sillä että tuulilasi halki ja myyjä luuli että pakosarjat/sarja vuotaa).
    Kyseessä on siis saksantuonti ja kilometrejä oli ostohetkellä mittarissa 255tkm, omasta mielestä kilometrit saattavat täsmätäkkin.
    Varusteista mainittavan arvoiset:
    -Automaattinen ilmastointi
    -Nahkasisusta (kuskinpenkin sivutukea parsittu kasaan mustalla teipillä)
    -Bosen äänentoisto systeemit subwooferilla ja 6-cd vaihtajalla.
    -Sähkoikkunat (kylläkin vain edessä)

    Tällä hetkellä kilometrejä mittarissa 262tkm, auto meni katsastuksesta heittämällä läpi mutta tuulilasista ja palaneesta kilpivalosta tuli merkintä, pohja hyvä kuntoinen, inssin kanssa tarkasteltuna, ei väljyyksiä missään, todellakin vähintäänkin hintansa väärti :D
    Lämpöjä auto heijjasi mittarin mukaan miten sattuu ja viaksi paljastui rikkinäinen jäähytinnesteen lämpötila-anturi, hintaa huimat 13e, tuolloin mittarissa 256tkm

    260tkm kohdalla vaihdoin öljyt ja suodattimen sekä hall-anturin. muita "remppoja" en ole joutunut tekemään, seuraavaksi edessä jakopää remontti jossain 270-280tkm tietämillä, ulkonäköön on myös tulossa parannuksia, tällä hetkellä on hankittuna Alutecin 19x8.5 tuuman vanteet.

    Seuraavat muutokset:

    -Maskin dippaus(ehkä)
    -Kevyesti madaltavat jouset/koko alusta
    -Lasien tummennus
    -Ajovalojen kevyt tummennus (suojaa samalla umpion laseja)
    -Takavalojen kevyt tummennus
    -Kuskinpuolen kaaren paikkaus
    -Kuskin penkin repeämän paikkaus

    Tehtyä/hankittua tällä hetkellä:

    -Vanteet
    -Ledit kilpeen sekä parkit myös ledeinä
    -Xenonit omiin Projektoriumpiohin
    -Alkuperäinen soitin vaihtunut alpinen soittimeen johtosarjalla jolla myös subbari toimii(alkuperäinen värkkäsi eikä pitänyt kanavaa sisässä ja sekoili muutenkin)

    Kuvia lisään kunnes osaan.
    Viimeksi muokannut Läpätin; 24.5.2015, 15:29.

  • #2
    Jahas, eli ohjaustehostimen paineletku joka lähtee moottorin päältä ja menee tehostimelle?(ko) alkoi vuotaa, onko jollaki tiedossa valmiiksi mittoja että voisin käydä teettämässä uuden? Kuulema pitäs onnistua ihan normi letkulla mutta saattaa ääntää ilman kuristinta, väliaikaseksi ratkaisuks kuitenki olis tulossa normi teetetty letku

    Edittiä, enhän mie mittoja tarvi ko otan vanhan matkaan ja sen mukaan uus tehhä :D
    Editin edit: eipä sitä uutta niinvain tehä, vaihdetaan pelkästään pää joka vuotaa
    Viimeksi muokannut Läpätin; 27.5.2015, 20:10.

    Comment


    • #3
      Saa kaupata ässän rattia ja normi 5 vaihteisen manuaalin kepin nuppia.
      Sitte kokemuksien kera alusta ehotuksia

      Comment


        #4
        Eibach Sportkit(köhän se oli). Itse tykkäsin omassa etuvedossa siitä. Lyhemmät iskarit olisi olleet paremmat, kuin vakiot.

        Comment

        Working...
        X