Kahden päivän oireettoman ajon jälkeen kai uskaltaa sanoa, että sai tuon vian korjattua. Taitaa olla niin, ettei kannata joissain asioissa olettaa vian olevan aina siinä vanhassa osassa... meinaan syypää näyttäisi olleen yksi uusi puola. Selvää kantapään kautta -matskua... alla kuva tästä huonosta ja normaalista. Liekkö puuttunut tuo jousi (ja jotain muutakin) jo alkujaan?
Toki uusilla tulpilla käynti hivenen tasoittui, mutta olin juuri vaihtamassa varapuolia kiinni, kun sattumalta vilkaisin tuon yhden puolan putkeen.
Tulipahan sitten tulpat vaihdettua, ja kohta lambdatkin ;)
Saattaa olla, että mulla on niissä ecuboksin adapterijohdoissa jotain feelua ainakin bensapumppua ohjaavassa johdossa. Pihaan tullessa auto sammui itsekseen eikä käynnistynyt puolien vaihdon jälkeen.
Niitä johtoja kun muuten liikuttelin, niin pärähti normaalisti käyntiin. Pitänee niitä siis tutkailla, ehkä sieltä löytyy vika tuohon nestemäärän varoitusvaloonkin...
Toki uusilla tulpilla käynti hivenen tasoittui, mutta olin juuri vaihtamassa varapuolia kiinni, kun sattumalta vilkaisin tuon yhden puolan putkeen.
Tulipahan sitten tulpat vaihdettua, ja kohta lambdatkin ;)
Saattaa olla, että mulla on niissä ecuboksin adapterijohdoissa jotain feelua ainakin bensapumppua ohjaavassa johdossa. Pihaan tullessa auto sammui itsekseen eikä käynnistynyt puolien vaihdon jälkeen.
Niitä johtoja kun muuten liikuttelin, niin pärähti normaalisti käyntiin. Pitänee niitä siis tutkailla, ehkä sieltä löytyy vika tuohon nestemäärän varoitusvaloonkin...
Comment