Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bagged A4 Avant B7

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jee, se on ajossa taas.
    Eli tästähän porsi iskari kuukauden pääs asennuksesta. Oli voittaja fiilis näin rehellisesti.



    Onneksi uusi patruuna luonnollisesti meni takuuseen, koska tota stefaa en ole madalluksella rikkonut :)

    Samalla kun auto tänään odotteli patruunaa niin päätin sitten tiputella takaa säädöt loppuun ja edestäkin se jostain syystä madaltui vaikka säätöön en koskenut :D
    Remontin jälkeen luonnollisesti viikon pölyt ja kurat pois pinnasta ja baanalle.



    Tässä vielä .25 limutölkkiin verraten että korkea se vieläkin on. Siitä ei miksikään pääse. En ala leikkailemaan haarukkaa lyhyemmäksi :D

    Viimeksi muokannut Hallikainen; 14.6.2016, 15:21.

    Comment


    • Olen samaan ilmiöön omassakin törmännyt ja perustellut itse itselleni sen sillä kun painoa siirtyy enemmän eteen kun perä ei jää "kantamaan" niin paljoa

      Comment


      • Hieno laite :) Pysyykö tuo 18x9 vanne kaaren sisällä 37et:llä edessä ilman suurempia camberin säätöjä kesäkorkeuksilla?

        Comment


        • Juha, meinasin saada mentalbrakedownin kun pomppasin ikean rampista ylös ja siitä ruovittu asfaltti kokonaan auki pitkältä matkalta. Huusin ja kirosin kaikki alimpaan h@lvettiin jotka on koskenu siihen tiehen..
          Mitä tähän lopeta ajoissa, se on jo menetetty :D Mun silmissä auto on ihan prkleen korkea enkä pääse siitä yli enkä ympäri :D

          Aleksille sen verran että helposti :) Toi koko oli kyllä talvella mulla käytössä ja siitä on tultu kyllä paljon alaspäin. Alla olevat vanteet on 18x9 Et35 ja mahtuu hyvin olemaan jos rengasvalinta on oikea :)

          E; Pari kamala laatuista kuvaa näytille. Pitäs vähän taas harjoitella kameran kulmia ja käyttöä :D
          Attached Files
          Viimeksi muokannut Hallikainen; 14.6.2016, 23:32.

          Comment


          • Onhan tossa vielä varaa renkaiden puolesta laskea, päivä kuitenkin paistaa auton alta vielä. :D

            Ja mitä ihmettä, näyttää tossa yhessä kuvassa ihan kuin etupäässä ois camberit plussalla? :D Komee kampe kyllä. Tarviit eteen vielä usa-mallin filler platen.

            Comment


            • Joo, usamalli pitäisi laittaa, olen kyllä meinannut että teippaan kilven kiinni tuohon ja antaa olla sitten siinä.
              Kyllä siellä camberin pitäs olla pakkasella. :)

              Comment


              • Ihan varmaan on pakkasella, jos et säädettäviä tukivarsia ole laittanu. Kuva vaan hämää jotenkin hyvin. :D

                Laita siihen usa-malliin magneeteilla kiinni. :)

                Comment


                • Kaiva mulle Usamalli niin pistän tilaukseen ;)
                  Katoin ebayst mutta ei löytyny heti tai sitten on hakutekijät pielessä :(

                  Comment


                  • 8E0807287C 3FZ

                    Satin Black-värisen osanumero. Koita josko tuolla löytyis paremmin. Ite tilasin Speed-Autoteilen kautta osanumerolla. :)

                    Comment


                    • Luulen et joutuu tilaa samaa reittiä. Pikaebay ei näyttäny vaihtoehtoja :)
                      Sit ettei perän orkkis tyyli häiritsisi niin ostin Simonsin takapöntöt kun halvalla sai.. Päät voi olla että vaihtuvat RS ovaaleihi jos ei nykyiset miellytä. Tämä vaan tarvii Diffun vaihdon mahdollisesti?

                      Comment


                      • Noniin, kilpi laitettu paikalleen duallockilla taas kun sitä löytyi pätkä.
                        Pitkästä aikaa tänään kunnon kinnastelu ja vaahdotus. Ei siis tässä järjestyksessä tietenkään ;)

                        Uutena asiana auton alustajärjestelyt näyttävät taas sitten muuttuvan [COLOR="Red"]MAHDOLLISESTI[/COLOR].
                        Tällä foorumillakin vaikuttava nimeltämainitsematon ([COLOR="red"]Volver[/COLOR]) taas vähän tyyliinsä kuuluen puhalsi kipinään ja tietenkin huutelut hirvitornista vähän siivittivät tätä lisää.
                        Tällä hetkellä punnitaan lähdetäänkö rakentamaan universaalista coileihin vai santsataanko sitten parirahaa lisää ja suoraan Airlift Performance.

                        Tuli myös hankittua Simons:in äänenvaimentajat kun perä on vähän vaisun näköinen. Pari viikkoa joutuu odottelemaan ennen kun saa Futurezilta välikappaleet vielä millä saa sovitettua kunnolla autoon sopivaksi.

                        Kohta siis saattaa olla myynnissä BC BR alustasarja. Jos joku sattuu kiinnostumaan.
                        Attached Files

                        Comment


                        • No mutta, losää säkitettyjä B7:ja. Voidaan pitää sit skabat, kuka saa ekana apurungon maahan. :D

                          Comment


                          • Täähän alkaa näyttää hyvälle, ootko miettinyt noiden etukuraläppien irroittamista?
                            Ja jos laittelet bc myyntiin ni voisin olla kiinnostunut lunastamaan sen ;)

                            Comment


                            • Skaba kuulostaa hyvältä ;D Olen sua tavoitellutkin naamakirjan puolella ;)
                              Kyllä, tänään viimeksi katsoin läppiä että voisi ottaa pois, mutta sitten menikin ilta vaihtaessa B5 polttoainesuodatinta. Oli nimittäin sellanen ettei koskaan vaihdettu.
                              Kyllä nyt vaikuttaa sieltä että en lähde rakentelemaan vielä tämän kohdalla erikseen noita vaan pistetään airlift tilaukseen.

                              Comment


                              • Mitään sukellusta, kaarelle kaarelle. Mul on sulle tarkat speksitkin olemassa, millä istuu just eikä melkein. ;)

                                Comment


                                • Pistetääs sitten specsit jakoon ;)
                                  Tosiaan, tähän tuli sitten tilattua kesäloman alun kunniaksi Airlift Performance ja ohjaukseksi tuli hyväksi kehuttu Autopilot V2.
                                  Osien pitäisi ensiviikolla saapua maahan ja sitten sunnuntaille olisi sovittu vaihto, pääsee alusta samantien testiin kun pitäisi lähteä Kuusamoon. Tarkoitus olisi tehdä homma päivässä..
                                  Eli kilkkeet kiinni ja tietenkin jälkeenpäin sitten aletaan parantelemaan ulkonäköä :)

                                  Se on sitten tarina että lähdetäänkö hakemaan tiukkaakin fitmenttiä vai jäätävää sukellusta että saa apurungon maahan :)

                                  Comment


                                  • Olikos täällä millasta puslaa paikallaan? Meinaan kannattaako tyrkätä uretaania paikalleen? Niin ompahan jonkinlainen laakeri tukivarren päässä. Itellä odottelee eteen uretaanit lomien alkua.

                                    Comment


                                    • Ihan tavallista puslaa. Mitään ei siis ole alustaan vaihdettu kun tolppia. Muut on vielä käsittääkseni tehtaalta ulosrullattua 155tkm sitten:)

                                      Comment


                                      • Vähän turhaupdate mutta kuitenkin.

                                        Homma vaan junnaa paikallaan. Osat eivät lähteneetkään silloin kun piti, vaan etutolppien puutteenvuoksi lähtivät keskiviikkona suunnistamaan Suomeen. Tällä hetkellä Alankomaissa paketti.
                                        Osat on ilmoitettu saapuvaksi 6.7 ja asennukseen painellaan 9.7. Joten tällä ei kruisailla ACF ruisingeissa.
                                        Samalla sitten tietenkin lyödään Simonsit paikalleen niin saadaan peräänkin vähän jotain lisää ja kuun lopussa olisi tarkoitus lähteä käymään CDLC;n Fittedfestillä Lahdessa ainakin yhden pussitetun A1;sen kanssa. Toivottavasti saadaan yksi punainen A3:nenkin säkeille siihen mennessä. ;)
                                        Viimeksi muokannut Hallikainen; 2.7.2016, 00:25.

                                        Comment


                                        • Tänään saatu kaikki airliftin kamat kasaan ja huomenna haetaan vielä varmuudeksi lowtoysilta tavaraa ja lauantai aamuna aletaan parsii kasaan. Kontista tehdään nyt et yksinkertainen on paras :)
                                          Mut tää lähtee fittedii mutta millä vannestuksella ni se on itseäkin jännittävä ajatus :D
                                          Viimeksi muokannut Killeri; 7.7.2016, 22:22. Perustelu: Putsia.

                                          Comment


                                          • No pitihän se käydä testaamassa ja katsomassa. :'D
                                            Tämä on tosieaaka vedos siitä mitä tulee mutta koska säiliö on iso niin se tulee jäämään toistaisksi esiin.
                                            Kompurakin olisi tarkoitus piilottaa, mutta katsotaan.
                                            Vielä ei oo BC mennyt vaikka kyselyitä on tullut. Myynti ilmon teen kun saan pois autonalta :)
                                            Attached Files

                                            Comment


                                            • Pussit räkästy paikallee. Niinkuin myös simonsit ja jarrupalat.
                                              Kuvan takaa löytyy paljon lisää kuvia. Pidän nyt lyhykäisyydessään tämän tekstin ettei tämä nyt räjähdä taas käsiin :D



                                              Tosiaan, oikea takapalje jäi vuotamaan ilmeisesti liittimestä, täytyy siis irroittaa ja laittaa uusi tiivisteliima kun jouduttiin irroittamaan se liitin kertaalleen kun vähän innostuttiin ruuvailemaan. Pitää ottaa siis vuodonilmaisin aine käteen ja suihkia.
                                              Rotiformit tulevat nyt jäämään toistaiseksi, sukelsi nätisti ja edestä pitää saada vähän alemmas vielä :)
                                              Viimeksi muokannut Hallikainen; 11.9.2016, 10:01.

                                              Comment


                                              • Vähän jotain räyhäkkäämpää vannetta alle. Nää rotiformin nue:et on vähä liian hillityt ja tylsät omaan silmään. Muuten maukas paketti kuten feisbuukissa jo heitinkin.

                                                Comment


                                                • Nooh, näillä mennään nyt jonkin aikaa vielä koska takapään fitmentti osu omaan makuun aika hyvin. Pussit tyhjänä vanteet ottaa kaareen kiinni just eikä melkein. Vanne vaihtoehtoja on kyllä pyöriny mielessä ja suunnitrlmiakin on kokoajan muuteltu. Katsotaan siis mitä tuleman pitää.

                                                  Comment


                                                  • Eilen joo tuli ihmeteltyä. Takasia saat hieroa viel, kuhan kulmat saat säädettyä. Mielenkiinnosta odotan, kuinka paljon siel sitä heittoo on.
                                                    Tästä tulee kyl hyvä, vaikka lupasinkin vähän vinoilla etupään fitmentistä... Vanteella kaareen pitkä sentti matkaa..;)

                                                    Comment


                                                    • Joo, onhan tässä vielä matkaa ja paljon.
                                                      Seuraavaksi pitäisi mennä kulmiensäätöön, täytyy kysyä olikos Terhon pajalle vielä voimassa oleva aika :D
                                                      Mutta jos jotain täytyy sanoa näistä ilmajousista niin ehkä paras hankinta autoon, tulee varmasti myös seuraavaan! :)

                                                      Comment


                                                      • Miten tuo ajomukavuus noilla tuning-ilmajousilla vrt teräsjouset?

                                                        Comment


                                                        • Hyvät iskarit ja sopivat paineet niin ainakin oma ilmajousitettu oli paljon parempi ja mukavampi ajaa kuin teräsjousilla. Eli tässäkin pätee se että rahalla saa hyvää. Halvimmat iskarit niin voi olla kauhea, mutta niin se on teräsjousillakin.
                                                          Itse kyllä tulevaisuudessa jos autoa rupean vielä ulkonäön takia rakentamaan niin en laita muuta kuin ilmaa.

                                                          Comment


                                                          • Tuning-ilmajousilla :D :D :D

                                                            Ok, harvemmin mikään tarvikeosa on lähellä alkuperäislaatua. Nämä airliftin sarjat mitä itse oon käyttänyt (topicin Audissakin siis) on tehty BC racing jäykkyyssäädettävillä iskareilla ja muilla BC:n osilla, kuten yläpäillä ja kiinnikkeillä. Laadun lisäksi myös varaosien saatavuus Airlifteihin on sen vuoksi hyvä, sillä Suomessa on Airlift sekä BC-racing -maahantuojat.

                                                            Ajettavuudesta sen verran, että koskaan ei olla menty vakioalustaa huonompaan suuntaan. Se on juurikin laadukkaan sarjan sekä ilmajousen fysiikan ansiota.

                                                            Comment


                                                            • Joku taisi haluta asennuskuvia.
                                                              Airliftin paketissa tuli todella kattavat asennusohjeet ja vielä värillisenä. Ettei varmasti voi erehtyä.

                                                              Suotta tässä sen enempää kertomaan. Etupään linjat vedettiin suoraan auton sisältä apparipuolen läpiviennistä kumpikin ulos ja sieltä sitten konehuoneen kautta kuskinpuolelle.
                                                              Takalinjat vedettiin suoraan varapyöräkotelon seinästä ulos, äänenvaimentajien lämpöpeltien yläpuolelta suoraan palkeeseen.
                                                              Heräte tuotti eniten vaikeuksia. Ainut mistä löytyi kahden tunnin mittailun jälkeen niin OBD pistokkeesta. Tämä täytyy kyllä ainakin Volverin mukaan vielä relettää ja se pitää sitten tehdä. Onhan tuo hölmön kuuloinen paikka, mutta muuta ei kertakaikkiaan löytynyt.

                                                              Takakuva nyt vääntyy väkisin kieroon mutta tässä se on linkin takana.

                                                              Miinukseksi osoittautui ainoastaan vuotava takapalje ja kantamaan jäävä etupää. Eli konehuoneen leikkelyyn ja takapalkee liittimen kunnostus seuraavaksi edessä :)
                                                              Attached Files
                                                              Viimeksi muokannut Hallikainen; 11.7.2016, 20:12.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X