Aivan joo, en tiedä mitä eroo D2 vs BC on. Aattelin et ois identtiset. Mulla ei mitään pultteja tullut mihkään, mukana tulleilla kumeilla passattaan paikalleen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bagged A4 Avant B7
Collapse
X
-
Comment
-
Nopeempi se on takajousi ottaa irti ja säätää korkeus, kun se että alat leikkimään paskasten kierteiden kanssa. Jos jousen irroitus on ongelma sulla on vaan liian lyhyt jatkovarsi ja väärä tekniikka ;D
Samalla voi kierrepakan pestä kunnolla harjan kanssa niin ei jää kivenmuruja kierteeseen, jotka lopulta hitsaa paketin siihenkuntoon että korkeussäädöt on tehty.
Comment
-
Tekniikoita saa esittää:D Nyt oli kaveri myös vaihtamassa ja jatkona toimi rautakanki + 100kg päässä ;D
Tietääkö joku jotain superpuristinta mikä mahtuis tonne väliin :D Töissä ei ollu mitään puristinta ja omat biltematkaan ei vääntyny tarpeeks :D
EN enään ikinä osta autoa missä on erillisjousitus. Prkl :D
Comment
-
Tänään sitä just mietiskelin että vttu olis pitäny lähtee suoraan säkkilinjalle.. :D
Samallalailla kun tuolla Volverin topiicissa :D Skippaa vaan kaikki välivaiheet :)
Comment
-
Ai mää vai? :D
Ihmettelin että mistä tämä topic löytyy mutta oli jostain syystä "valmiiden" autojen seassa? Tai sitten oon ymmärtänyt väärin ja oma topic pitäisi olla tällä puolella. :D
Anyway, D2 on jees, talvivanteet on jees ja S-line B7 on jees. Nyt vaan kunnon vannetta kesäksi ja siinä se! Oikeastaan joku 18-19" projektisetti olisi kiva puuhastella talven aikana?
Comment
-
Joo, vanteet on myynnissä jo mutta ei oo vielä kukaan tarvinnu :D
Hakusessa olis 18" vannesetti, 19" menee oman mukavuuden kannalta jo huonolle puolelle :)
Perjaatteessahan tän pitäs olla kyllä tuolla projektipuolella mutta sittenhän siinä kävi niin että ei viittis aloittaa uudestaan.
Näihin muutoksiin mihin on tässä menty niin ei pitänyt mennä, ainakaan alustan osalta ;D
Aidot lemmarit kiinnostais mutta ei perse kestä pistää toistatonnia vanteisiin pelkästään :D
Comment
-
Kattelin tuolla nettivaraosassa just sun roteja :D Ihan 10min sitten ;D
Päivittäin käydään lista läpi ;)
Voihan helve*i, tais kesäset mennä kaupaksi ja kuunvaihteen jälkeen kun homma on varmaa niin uutta matoa koukkuun :PViimeksi muokannut Hallikainen; 24.11.2015, 15:11.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiTänään sitä just mietiskelin että vttu olis pitäny lähtee suoraan säkkilinjalle.. :D
E: ja sitte pitäs vielä vanteisiinki löytää rahhaa jos pusseihin löytys :D
Comment
-
Pikku juttuja :D ootko mitä satsia miettiny ?
Ite perjaatteessa ei tarttis kun tolpat ja kompuran ja säätimet. Linjat ja venttiilit sais töistä edukkaasti :D
Comment
-
Joo, toi paketti on osottautunu aika hyväks mitä tässä on seurannut vähän muita foorumeita missä mennään ilmoilla :D
Noihin BC:n tolppiinhan on enemmänkin taidettu rakennella. Muistaakseni jossain oli puhetta että Lowtoys:ilta olis saanu niihin sopivia säkkejä?
Comment
-
Iskareissa taitaa itse asiassa olla samoja osia BC:ssä ja Airlifteissä. :D Täytyy lowtoysilta kysästä totakin vaihtoehtoa. Ongelmana ei ehkä niinkään se säkin sopivuus, vaan se että kummoset kiinnikkeet joutuu väsäämään. Taitaa mennä jo vähän liikaa oman projektin pohdiskeluks, joten se siitä :D
Comment
-
No pärkkele.
Tässä kävi nyt niin että Repsut lähti kiertoon ja ensikesäks on jo suunnitelmat valmiina ja toteutuskin nähty pariyötä sitten unessa :D
Tulevat vanteet on tainnu vilahtaa tällä foorumilla talvivannesuunnitelman merkeissä :D
Talvivanteet raapii vieläkin. Camberit taidan säätää vähän lisää summamutikassa kun ei duunissa jätkillä oo aikaa nyt säädellä kun töitä on niin paljon :(
Comment
-
Samuli: Joo, BC BR ja Airlift performance iskarit identtiset Golf V:ssä, poislukien iskarin paksuus edessä ja tietty väritys. BR:ssä on kultaisia osia ja Airliftrissä punaisia..
Ja sama homma B8:ssa, iskarin paksuudesta ei tosin varmuutta.
Mika: Kyl. Ainakin mulle Lowtoysin Tomi sanoi, että löytyy BC iskareiden tarpeelliset mitat säkkien ylä- ja alalautasien koneistusta varten kun kun kyselin A3:een säkkejä pari vuotta sitten.Viimeksi muokannut Volver; 20.12.2015, 00:36.
Comment
-
Noniin, tänään tuli käytyä Volverin luona kylässä ja kalliiksihan se tuli mutta kerran se kirpaisee :D
Enään renkaille olis tarvetta. Katsotaan ensin mitä kokoja pitäs ottaa.
Tosiaan autoa pitää madaltaa ja takavanteita tuoda ulospäin. Etuset tulee jo sopivasti ;D
Tosiaan. Vanteiksi ensikesälle tulee nyt Rotiform NUE 18x9,5 Et:35 ja taakse tarvitsee ainakin 10mm limppua.
Tilattiin myös tähän takajousien päivitystä. 8kg jousien tilalle tulee nyt 10kg jouset. Katsotaan riittääkö vai pitääkö Mamasanilta hakea 12kg jouset.
Volveri lähettelee jossain vaiheessa kameralla otettuja kuvia sovituksesta, päivitellään sitä mukaa kun tulee :)Viimeksi muokannut Hallikainen; 12.2.2016, 22:20.
Comment
-
Eiköhän niihin asioihin päästä ensikesänä. Sanottiin että uskaltaisi näillä jo lähteä CDLC miittiin jo katselemaan :D Aikasemmilla kehdannut edes ajaa tontille :D
Comment
-
-
Noniin, kesärenkaatkin hankittu. Kiitos niistä sitten Juha|:lle ;D
Tosiaan ei tullu mitään Staticmatalarenkaita vaan 225/40R18 renkaat mitkä nyt jäi vähän epäselkoon mitä ovat ;D Pääasia että mustat ja pyöreät :)
Vannepaketin kun saa kasaan niin laitetaan alle testin vuoksi että paljonko taakse nyt tarvitsee limppua.
Kuvia tulee sitten kun päästään testailemaan :)
Comment
-
-
Comment
-
Noniin, autoon asennettu Eberi B5W S ja Easystart Call.
Alustavasti tuntuu tooooooosi mukavalta :)
Comment
-
Laitetaas välillä kuviakin.
Piti se tänään pesettää auto kun saa sen jätettyä korjaamohalliin yöksi :)
Kyllä, madallus kuume on kova. Mutta vielä täytyy malttaa, alkuviikosta töistä lähtiessäni sain pohjamuovin palasia ja lokarin alkupätkiä repiä pois auton alta kun oli mennyt lohkeamaan.
Mitäköhän orkkis takaiskarit tykkää jos heitän ne madallusiskareiden tilalle väliaikaisesti :DViimeksi muokannut Hallikainen; 12.2.2016, 22:15.
Comment
Comment